slm
—
Yüzüne bakıp tek kelime etmeden geçme kararı alarak hızlıca üstüne doğru yürümeye başladım. Kolumdan tuttu.Beyza: Hayırdır dizi mi çekiyoruz aslanım?
Beyza: Pardon sen aslan olamayıp kuyruk acısından kanarya olmuştun değil mi?
İrfan: Aylar sonra ilk defa görüşüyoruz, sözlerin bu mu gerçekten canım?
Beyza: Salak mısın bırak kolumu yaz dizisinde değiliz.
İrfan: Bırakmazsam ne yapabilirsin ki?
Beyza: Bi duvarla arana almadığın kaldı, siktir git şuradan elimden bi kaza çıkacak bak.
İrfan: Evlendim ya ben hayatım. Evli olmasam biliyorsun duvar da kalmazdı.
Beyza: Lan bir siktir git şuradan bak kaşınma.
İrfan: Yazık, onca yıllık geçmişimiz var. Gel bi sohbet edelim eski günlerin hatrına.
Beyza: Gözde'ye acıdım şu an.
İrfan: Ya karıştırma şimdi Gözde'yi.
Beyza: Bana bak şerefsiz, bir bağırtımla tüm yönetimi buraya toplarım. Ne senin futbol hayatın kalır ne de aşk hayatın.
İrfan: Aşk hayatımı bu kadar önemsiyorsun demek.
Beyza: Tamam yeter kes sesini artık. Yüzünü görmeye tahammülüm yok çekil karşımdan.
İrfan: Bakıp bakıp aşık olmaktan mı korktun?
Beyza: Kaşınma demiştim değil mi?
İrfan yapma dermişçesine baksa da büyük bir çığlık attım. Stadın her yerinden duyulmuştur herhalde.
İrfan: “İlla ki tekrar görüşeceğiz.”
Kolumu bırakıp soyunma odasına hızlıca geri girdi. O girerken Fenerbahçe'nin bazı futbolcuları çıkmış, ne oldu? iyi misin? gibisinden sorular soruyordu.
Altay: Kızım ne oluyor ya korkuttun bizi. Bir şey mi oldu?
Beyza: Hamam böceği gördüm de ondan korktum.
Fenerbahçe'nin yedek kalecisi Berke korkarak baktı.
Berke: Şu an nerede tam olarak? Yaşıyor mu?
Beyza: Siz çıkarken içeri sızdı. Merak etmeyin sadece kuyruk acısı olduğu kişilere zarar veriyor.
Altay anlamış olmalı ki sırıttı. Teselli etmek istermiş gibi omzuma dokundu.
Altay: Her kim olursa olsun, ister en yakın arkadaşım ister takım arkadaşım. Eğer sana el kaldırır ya da herhangi bir şekilde rahatsızlık verirse söyle bana.
Fenerbahçe'de olup adam olan tek erkek diyebiliriz bence.
Altay'ı görünce gözlerimin içi gülüyordu. Gerçekten çok sevip değer verdiğim bir arkadaşımdı. Tam sarılırken bizimkiler marş söyleyerek gelmeye başladı.
Yusuf: PARAAYLA ŞİKEYLE NEREYE KADAARRR?
Abdüş: SENİ SİKECEK BİR KAPLAN VAAAR
Berat da Altay'a imalı imalı bakarak marşı devam ettirdi. Altay da geldiklerini görünce duruşunu dikleştirip elini omzuma attı. Berke, Ferdi ve Min Jae de ne oluyor dermişçesine dışarı çıkarak Trabzon tayfayı izliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nefesini Tut (Berat Ayberk Ödemir)
Novela Juvenil𝐵𝑒𝑟𝑎𝑡 𝐴𝑦𝑏𝑒𝑟𝑘 𝑂𝑧𝑑𝑒𝑚𝑖𝑟 𝑘𝑢𝑟𝑔𝑢𝑠𝑢𝑑𝑢𝑟. - 𝘊𝘢𝘯 𝘴𝚤𝘬𝚤𝘯𝘵𝚤𝘴𝚤𝘯𝘥𝘢𝘯 𝘺𝘢𝘻𝚤𝘺𝘰𝘳𝘶𝘮 𝘪𝘯𝘴̧𝘢𝘭𝘭𝘢𝘩 𝘵𝘶𝘵𝘮𝘢𝘻. 𝘒𝚤𝘴𝘢𝘤𝘢 𝘬𝘰𝘯𝘶𝘺𝘶 𝘢𝘤̧𝚤𝘬𝘭𝚤𝘺𝘢𝘺𝚤𝘮 𝘢𝘬𝚤𝘭𝘭𝘢𝘳 𝘬𝘢𝘳𝚤𝘴̧𝘮𝘢𝘴𝚤𝘯, 𝘈𝘯𝘢 𝘬𝘢𝘳...