✯01✯

87 6 1
                                    

  𝑷𝒐𝒗 𝑲𝒊𝒎 𝑻𝒂𝒆𝒉𝒚𝒖𝒏𝒈

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

  𝑷𝒐𝒗 𝑲𝒊𝒎 𝑻𝒂𝒆𝒉𝒚𝒖𝒏𝒈

    În această dimineață pur și simplu nu am chef de nimic. Parcă nu aș merge la facultate, n-am nici un chef să fiu iar înghesuit de fete la intrarea în clasă.
   Suga iară întârzie, ca de obicei mă pune să mă trezesc la 6 apoi ajunge la facultate la 9 jumate.

- Hey Taehyung, spune o fată cu parul lung și castaniu.

O zi nu scap și eu să nu dau de ea.

- Hey, ai nevoie de ceva, spune Taehyung puțin iritat.
- Nu neapărat, voiam doar să văd ce mai faci.
- Foarte bine, mulțumesc. Ar trebui să te duci spre clasă imediat începem prima oră.
- Mulțumesc că mi-ai amintit, tu nu vi?
- Vin imediat, îmi aștept prietenul, spune Taehyung cu un zâmbet puțin forțat.
- Ok, îi spun eu doamnei profesoare că voi întârziați puțin, bye.

  Nici nu am rugat-o să facă nimic și se bagă ea repede. Fetele sunt foarte enervante.

- Hey Tae, scuze că am întârziat iar, spune Suga deschizând ușa de la intrare.
- Nu puteai să vi la prânz, spune Taehyung sarcastic.
- Păi am fost puțin ocupat.
- Aha, hai să intrăm, am întârziat deja prea mult din vina ta.

- Kim Taehyung! spune o femeie înaltă cu parul prins într-o parte.
- Da doamna profesoara, spune Suga întorcându-se.
- Ești cumva Taehyung și nu știu eu?
- Bună dimineața, doamnă director Lisa,spune Taehyung cu un zâmbet.
- Bună dimineața, astăzi ești scutit de mine de la ore, ești ocupat.
- Și cu ce anume sunt ocupat dacă nu vă supărați? spune Taehyung puțin iritat.
- Avem un nou elev, el este un cântăreț foarte cunoscut și are nevoie de un îndrumător. Tu vei fi seniorul lui deoarece nu ești seniorul nimănui și nu cred că ar fi prea bine să aibă ca senior o fată.
- Dar eu v-am zis în mod special că eu nu doresc să fiu seniorul nimănui,spune Taehyung cu o expresie destul de nervoasă.
- Taehyung ești un băiat foarte popular, fetelor le plac mereu băieții ca tine, nu ai vrea să ai mai multe fane?
-Nu mulțumesc, spune Taehyung întorcându-se către clasă.
-Taehyung!
- Glumeam doamna director, cum să nu vă ajut eu pe dumneavoastră.
- Bine, atunci hai cu mine.
-Tae, spune Suga puțin confuz.
-Poți pleca la ore, eu azi nu vin.
-O-ok, atunci pa.

  Acum trebuie să rezist și cu un boboc pe capul meu, după ce trebuie să suport atât de mulți oameni zilnic.

-Taehyung, Jungkook trebuie să ajungă cam în zece minute, te rog să îl aștepți aici în fața scărilor. Eu trebuie să mă ocup de niște formulare.

Grozav, toată lumea mă pune azi la așteptat.

- Scuze că am întârziat, am fost prins în trafic. spune un băiat mai scund decât Taehyung, cu o piele foarte albă și un păr castaniu și ciufulit.

♡𝑳𝒐𝒗𝒆 𝒂𝒕 𝒇𝒊𝒓𝒔𝒕 𝒔𝒊𝒈𝒉𝒕♡|𝐀𝐚𝐚𝐀𝐯Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum