✯4✯

47 5 4
                                    

  Pov Jungkook
  A trecut deja o săptămână iar Taehyung nu a trecut deloc pe la facultate, am vorbit până și cu Suga de curiozitate, de ce nu mai vine Taehyung la cursuri dar mereu când îl întreb îmi spune : Nu am voie să îți spun.
  Asta e foarte ciudat. E ciudat să nu îl aud pe hol cum mai zice ceva de mine sau nervos că îi fur fanele.
  Oare este bine? Ultima dată când l-am văzut a fost la mine acasă.
Stai... Atunci avea febră, probabil e răcit. O să merg după cursuri pe la el dar mai întâi trebuie să aflu unde stă, păcat că încă nu s-au renovat apartamentele deținute de facultate, ar fi fost mult mai ușor să-l găsesc.

1 saptamâna mai târziu
  A trecut deja o săptămână și nici urmă de Taehyung, am vrut să merg la el dar habar nu am unde locuiește, Suga nu a vrut să-mi zică nimic.
Bine că se deschide căminul facultății, atunci o să aflu mai repede unde stă.

3 zile mai târziu
Astăzi plec din apartamentul în care am locuit până acum, este un apartament frumos dar este foarte departe de facultate și deja m-am săturat să mă trezesc devreme dimineața.

Cred că am luat tot. Îmi ridic valiza și cobor în fața blocului unde intru într-un taxi.
.
.
.
.

- Bună ziua, numele meu este Jeon Jungkook, sunt în anul al doilea, facultatea de arte ale muzicii.
- Bună ziua, camera ta este camera 201, poftim cheia ta, colegul tău de apartament deja a ajuns.
- Ok, vă mulțumesc.

.
.

Uitasem că o să am un coleg de apartament, sper să devenim prieteni.
.
.
Deschid ușa și intru într-un hol micuț unde era lăsat un ghiozdan negru cu puțin roșu pe el lângă o pereche de adidași negri cu forme de blană de leopard.
- Hey, am auzit că ești deja aici. Eu sunt Jungkook, tu cum te numești?
  Deschid ușa de la dormitor și nu-mi vine a crede pe cine găsesc acolo.
- T- Taehyung!
- Jungkook?! Ce cauți tu aici?
- Aici locuiesc, tu ce cauți aici?
- Nu-mi spune că tu ești noul meu coleg de apartament?
- Presupun că eu sunt.
-Nu se poate, eu refuz așa ceva! Te muti tu sau mă mut eu?!
- Eu nu mă mut. Taehyung dacă nu poți trai cu mine atunci plecă!
- Bine, mă întorc imediat ce găsesc unde sa stau și îmi iau lucrurile.
- Bine.

    Taehyung chiar a plecat?
Nu cred că are nicio șansă să găsească unde să stea, probabil va reveni mai târziu cu coada între picioare.

Pov Taehyung
  Dintre toate persoanele proaste din lume numai Jungkook se putea găsi să stea cu mine?!
   Merg să văd la recepție dacă mai e vreo cameră liberă.

- Bună ziua, doresc să-mi schimbați camera.
- Nu mai sunt camere libere.
- Serios?! Chiar nu se poate face alt ceva?
-Dacă vrei sa te muți găsește pe cineva cu care să faci schimb. 
- Ok fie.

  O să îl întreb pe Suga dacă vrea să facă schimb de camere cu mine.

Conversație prin mesaje cu Suga

Suga 
      

                           Suga vrei să facem
                          schimb de camere?

Nu, dc?

                        De ce nu vrei?

Îmi place cu
cine stau.

        
                        Serios? Tu urăști pe toată
                         lumea.

Serios, acum
lasă-mă.

                          Bine, pa.

Conversație terminată

     Nu mă așteptam ca Suga să nu fie de acord cu schimbul de camere. Oare cu cine stă el?
   Offffff.... Asta nu contează acum! Trebuie neapărat să găsesc unde sa stau, măcar în seara asta. Cu siguranță nu mă întorc în cameră cu Jungkook.

   Îi sună telefonul ***

    Cine o fi?
  Kai... hmmm. Măcar știu unde o să stau diseară.

Conversație telefonică

Alo Taehyung.
Ce faci?

                           Nimic, tu ce faci Kai?

Nimic, voiam
doar să vorbesc
putin cu tine.

                         Fix acum mă gândeam și
                         eu să te sun, îmi este
                        foarte dor de tine.

Hai să ne
vesem
diseară!
Vin eu să
te iau.

       
                        Sigur, cred că sunt liber    
                        astăzi.

Bine, vin la
20:00.

                        Bine, deabi aștept!

Conversație tefonică încheiată

    Măcar știu unde o să dorm, cu restul lucrurilor rezolv mai târziu.

20:00

Pov Jungkook
   E deja ora opt și Taehyung nu sa întors. Și-o fi găsit unde să stea.... dar nu a venit după lucruri.
   Offf.... Ce o face el acum?

Pov Taehyung

     Kai trebuie să ajungă. Am așteptat toată ziua în holul clădirii deoarece în nici un caz nu o să urc sus la Jungkook, o să urc doar când va trebui să-mi iau bagajele.

- Taehyung!
- Kai, mă bucur că ai reușit să ajungi.
- Eu mă bucur că ai avut astăzi timp să ne vedem, mereu ai câte o scuză. Credeam că doar nu vrei să mă mai vezi.
- În nici un caz, ador să îmi petrec timpul cu tine. Am fost foarte ocupat, doar atât.
- Bine, hai să intram în mașină.
- Bine.

În mașină *

- Taehyung unde ai vrea să mergem?
- Hai să mergem să bem ceva că oricum nu ne-am văzut de mult.

Gata și cu acest capitol.
L-am scris cam greu deoarece am fost foarte ocupată cu învățatul.
Sper că vă place!

Pupici 😘❤️

Pupici 😘❤️

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
♡︎𝑳𝒐𝒗𝒆 𝒂𝒕 𝒇𝒊𝒓𝒔𝒕 𝒔𝒊𝒈𝒉𝒕♡︎|𝐤𝐨𝐨𝐤𝐯Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum