✯5✯

43 5 4
                                    

𝑻𝒂𝒆𝒉𝒚𝒖𝒏𝒈 𝒔́𝒊 𝑱𝒖𝒏𝒈𝒌𝒐𝒐𝒌

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

𝑻𝒂𝒆𝒉𝒚𝒖𝒏𝒈 𝒔́𝒊 𝑱𝒖𝒏𝒈𝒌𝒐𝒐𝒌

𝑷𝒐𝒗 𝑲𝒊𝒎 𝑻𝒂𝒆𝒉𝒚𝒖𝒏𝒈

    𝐷𝑎 ,𝑢𝑟𝑎𝑠𝑐 𝑓𝑖𝑒𝑐𝑎𝑟𝑒 𝑛𝑜𝑎𝑝𝑡𝑒 𝑑𝑒 𝑎𝑐𝑒𝑠𝑡 𝑔𝑒𝑛 .
𝐶𝑎̄𝑛𝑑 𝑝𝑢𝑟 𝑠́𝑖 𝑠𝑖𝑚𝑝𝑙𝑢 𝑛𝑢 𝑎𝑚 𝑐𝑒 𝑓𝑎𝑐𝑒 𝑐𝑢 𝑣𝑖𝑎𝑡̗𝑎 𝑚𝑒𝑎 𝑠́𝑖 𝑛𝑖𝑚𝑒𝑛𝑖 𝑛𝑢 𝑚𝑎̊ 𝑣𝑟𝑒𝑎 . 𝐷𝑜𝑎𝑟 𝑖̂𝑛𝑐𝑒𝑟𝑐 𝑠𝑎̊ 𝑡𝑟𝑎𝑖𝑒𝑠𝑐 . 𝑁𝑢 𝑖𝑢𝑏𝑒𝑠𝑐 𝑝𝑒 𝑛𝑖𝑚𝑒𝑛𝑖 𝑠́𝑖 𝑛𝑖𝑚𝑒𝑛𝑖 𝑛𝑢 𝑚𝑎̊ 𝑖𝑢𝑏𝑒𝑠́𝑡𝑒 𝑝𝑒 𝑚𝑖𝑛𝑒 . 𝐾𝑎𝑖 𝑛𝑢 𝑚𝑎̄ 𝑖𝑢𝑏𝑒𝑠́𝑡𝑒 ,𝑎 𝑣𝑟𝑢𝑡 𝑑𝑜𝑎𝑟 𝑜 𝑛𝑜𝑎𝑝𝑡𝑒 𝑓𝑖𝑒𝑟𝑏𝑖𝑛𝑡𝑒 𝑐𝑢 𝑚𝑖𝑛𝑒 ,𝑎𝑡𝑎̂𝑡𝑎 𝑡𝑜𝑡 ,𝑝𝑎𝑟𝑖𝑡𝑖𝑖 𝑚𝑒𝑖 𝑚-𝑎𝑢 𝑢𝑖𝑡𝑎𝑡 ,𝑎𝑚 𝑓𝑎𝑛𝑒 𝑑𝑎𝑟 𝑒𝑙𝑒 𝑛𝑢 𝑚𝑎̊ 𝑝𝑙𝑎𝑐 𝑝𝑒𝑛𝑡𝑟𝑢 𝑐𝑖𝑛𝑒 𝑠𝑢𝑛𝑡 𝑑𝑒𝑜𝑎𝑟𝑒𝑐𝑒 𝑛𝑖𝑐𝑖𝑢𝑛𝑎 𝑛𝑢 𝑚𝑎̊ 𝑐𝑢𝑛𝑜𝑎𝑠𝑡𝑒 𝑐𝑢 𝑎𝑑𝑒𝑣𝑎𝑟𝑎𝑡.

𝑷𝒐𝒗 𝒂𝒖𝒕𝒐𝒓
- 𝑇𝑎𝑒ℎ𝑦𝑢𝑛𝑔 !!

𝐻𝑎 ,𝑐𝑒 𝑠𝑒 𝑎𝑢𝑑𝑒 ?

- 𝑇𝑎𝑒ℎ𝑦𝑢𝑛𝑔 ,𝑢𝑛𝑑𝑒 𝑎𝑖 𝑓𝑜𝑠𝑡 ? 𝑇𝑒 𝑐𝑎𝑢𝑡 𝑑𝑒 𝑎𝑡𝑎́𝑡𝑎 𝑡𝑖𝑚𝑝 .
- 𝐻𝑎 ...𝐽𝑢𝑛𝑔𝑘𝑜𝑜𝑘 ,𝑐𝑒 𝑐𝑎𝑢𝑡̗𝑖 𝑡𝑢 𝑎𝑖𝑐𝑖 ?
- 𝐶𝑢𝑚 𝑎𝑑𝑖𝑐𝑎̊ 𝑐𝑒 𝑐𝑎𝑢𝑡 𝑎𝑖𝑐𝑖 ?! 𝐴𝑖 𝑑𝑖𝑠𝑝𝑎𝑟𝑢𝑡 𝑏𝑟𝑢𝑠𝑐 𝑠́𝑖 𝑎𝑐𝑢𝑚 𝑚𝑎̊ 𝑖̂𝑛𝑡𝑟𝑒𝑏𝑖 𝑐𝑒 𝑐𝑎𝑢𝑡 𝑎𝑖𝑐𝑖 .𝑇𝑒-𝑎𝑚 𝑐𝑎̊𝑢𝑡𝑎𝑡.
- 𝑇𝑖-𝑎𝑚 𝑙𝑎̊𝑠𝑎𝑡 𝑐𝑎𝑚𝑒𝑟𝑎 𝑡̗𝑖𝑒 ,𝑡𝑟𝑒𝑏𝑢𝑖𝑎 𝑑𝑜𝑎𝑟 𝑠𝑎̊ 𝑡𝑒 𝑏𝑢𝑐𝑢𝑟𝑖 𝑑𝑒 𝑎𝑠𝑡𝑎 .
- 𝐸𝑠́𝑡𝑖 𝑝𝑟𝑜𝑠𝑡 𝑟𝑎̊𝑢 𝑑𝑒 𝑡𝑜𝑡.𝑇𝑢 𝑐ℎ𝑖𝑎𝑟 𝑐𝑟𝑒𝑧𝑖 𝑐𝑎̊ 𝑎𝑠́ 𝑓𝑖 𝑠𝑡𝑎𝑡 𝑙𝑖𝑛𝑖𝑠́𝑡𝑖𝑡 𝑖̂𝑛 𝑙𝑖𝑝𝑠𝑎 𝑡𝑎 ? 𝑁𝑢-𝑡̗𝑖 𝑓𝑎𝑐𝑒 𝑔𝑟𝑖𝑗𝑖 𝑜 𝑠𝑎̊ 𝑣𝑜𝑟𝑏𝑒𝑠𝑐 𝑐𝑢 𝑑𝑖𝑟𝑒𝑐𝑡𝑜𝑎𝑟𝑒𝑎 𝐿𝑖𝑠𝑎 𝑠𝑖 𝑜 𝑠𝑎̊ 𝑚𝑎̊ 𝑚𝑢𝑡 𝑖̂𝑛𝑡𝑟-𝑢𝑛 𝑎𝑝𝑎𝑒𝑡𝑎𝑚𝑒𝑛𝑡 𝑖̂𝑛 𝑜𝑟𝑎𝑠́ .
- 𝑁𝑢 𝑓𝑎𝑐𝑒 𝑎𝑠𝑡𝑎 ..
- 𝐶ℎ𝑖𝑎𝑟 𝑣𝑟𝑒𝑖 𝑠𝑎̊ 𝑠𝑡𝑎𝑢? 𝑠𝑝𝑢𝑛𝑒 𝑒𝑙 𝑐𝑢 𝑝𝑟𝑖𝑣𝑖𝑟𝑒𝑎 𝑖̂𝑛 𝑝𝑎̊𝑚𝑎̂𝑛𝑡 .
- 𝐷𝑎 ,𝑝𝑎̂𝑛𝑎̊ 𝑙𝑎 𝑢𝑟𝑚𝑎̊ 𝑐𝑟𝑒𝑑 𝑐𝑎̊ 𝑝𝑢𝑡𝑒𝑚 𝑠𝑎̊ 𝑡𝑟𝑎̊𝑖𝑚 𝑖̂𝑚𝑝𝑟𝑒𝑢𝑛𝑎̊ ,𝑠𝑢𝑛𝑡𝑒𝑚 𝑏𝑎̊𝑖𝑒𝑡̗𝑖 𝑝𝑎̂𝑛𝑎̊ 𝑙𝑎 𝑢𝑟𝑚𝑎̄ .𝐷𝑎𝑟 𝑠𝑎̄ 𝑛𝑢 𝑠𝑝𝑢𝑖 𝑛𝑖𝑚𝑎𝑛𝑢𝑖 𝑐𝑎̄ 𝑠𝑡𝑎𝑖 𝑐𝑢 𝑚𝑖𝑛𝑒 !
- 𝐴𝑚𝑚𝑚....
- 𝐶𝑒 𝑎𝑖 ?
- 𝐽𝑖𝑚𝑖𝑛 𝑠𝑡𝑖𝑒 .
- 𝑆𝑝𝑢𝑛𝑒𝑖 𝑠𝑎̄ 𝑛𝑢 𝑠𝑝𝑢𝑛𝑎̄ 𝑠𝑖 𝑙𝑎 𝑎𝑙𝑡 𝑐𝑖𝑛𝑒𝑣𝑎 .
- 𝐴𝑐𝑢𝑚 𝑖̂𝑖 𝑠𝑐𝑟𝑖𝑢 .
- 𝑆𝑎̊ 𝑠𝑡𝑖 𝑐𝑎̊ 𝑝𝑟𝑖𝑒𝑡𝑒𝑛𝑢𝑙 𝑚𝑒𝑢 𝑆𝑢𝑔𝑎 𝑠́𝑡𝑖𝑒 .
- 𝐸𝑒 𝑝𝑎̊𝑖 𝑠́𝑡𝑖𝑢 𝑎𝑠𝑡𝑎 𝑑𝑒𝑗𝑎 .
- 𝐷𝑒 𝑢𝑛𝑑𝑒 ?
- 𝐷𝑒 𝑙𝑎 𝐽𝑖𝑚𝑖𝑛 ,𝑒𝑖 𝑑𝑜𝑖 𝑠𝑢𝑛𝑡 𝑐𝑜𝑙𝑒𝑔𝑖 𝑑𝑒 𝑐𝑎𝑚𝑒𝑟𝑎̊ 𝑎𝑐𝑢𝑚 .
- 𝐷𝑒𝑐𝑖 𝐽𝑖𝑚𝑖𝑛 𝑒𝑠𝑡𝑒 𝑏𝑎̄𝑖𝑎𝑡𝑢𝑙 𝑠𝑢𝑝𝑜𝑟𝑡𝑎𝑏𝑖𝑙 .
- 𝐻𝑎 ?
- 𝑁𝑖𝑚𝑖𝑐 ,ℎ𝑎𝑖 𝑠𝑎̊ 𝑝𝑙𝑒𝑐𝑎̄𝑚 𝑎𝑐𝑢𝑚 ,𝑎𝑣𝑒𝑚 𝑐𝑢𝑟𝑠𝑢𝑟𝑖 𝑑𝑒𝑣𝑟𝑒𝑚𝑒 𝑎𝑧𝑖 .
- 𝐶𝑟𝑒𝑑𝑒𝑎𝑚 𝑐𝑎̊ 𝑠́𝑖 𝑎𝑠𝑡𝑎̄𝑧𝑖 𝑣𝑒𝑖 𝑐ℎ𝑖𝑢𝑙𝑖 .
- 𝐴𝑣𝑒𝑎𝑚 𝑑𝑒 𝑔𝑎̂𝑛𝑑 𝑠𝑎̄ 𝑓𝑎𝑐 𝑎𝑠𝑡𝑎 𝑑𝑎𝑟 𝑛𝑎 ,𝑎𝑐𝑢𝑚 𝑝𝑎𝑟𝑐𝑎̄ 𝑎𝑚 𝑐ℎ𝑒𝑓 𝑠𝑎̊ 𝑚𝑎̄ 𝑑𝑢𝑐 .
- 𝐴𝑠𝑡𝑎 𝑒 𝑏𝑖𝑛𝑒 .𝑠𝑝𝑢𝑛𝑒 𝐽𝑢𝑛𝑔𝑘𝑜𝑜𝑘 𝑐𝑢 𝑢𝑛 𝑧𝑎̂𝑚𝑏𝑒𝑡 .

♡︎𝑳𝒐𝒗𝒆 𝒂𝒕 𝒇𝒊𝒓𝒔𝒕 𝒔𝒊𝒈𝒉𝒕♡︎|𝐤𝐨𝐨𝐤𝐯Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum