no

1.7K 70 23
                                    

hayatım boyunca her zaman bir dala tutunmakta zorluk çekmiştim. önüme sunulan hiçbir imkan beni yansıtmıyordu. insanların beklentilerini her zaman sıkıcı bulmuştum. etrafımdakilerin dışarıya yansıttıklarından çok, içlerine gömdükleri gizli arzularına daha çok ilgi duyuyordum.

işte bu yüzden kaçış arabası hattı fikri, bir gece ansızın aklıma geldiğinde gerçekleştirmek için bir saniye bile olsun beklememiştim. insanların sandığının aksine, başarısız olmamıştım. herkes itiraf etmeye çekiniyordu fakat hepimizin çaresiz kaldığı ve yakınlarımızdan yardım isteyemediğimiz zamanlar oluyordu. işte, böyle zamanlarda yardıma koşmak için vardım.

şu zamana kadar pek çok kişiyi aile yemeğinden veya gitmek zorunda kaldıkları davetlerden kurtarmıştım. Fakat biri vardı ki, üzerinden aylar geçse bile aklımdan çıkmıyordu.

"merhaba, kaçış arabası hattına ulaştınız? ben taehyung. size nasıl yardımcı olabilirim?"

"bu düğünden kaçmam lazım."

"umh, öncelikle size nasıl hitap edebileceğimi öğrenebilir miyim?"

"jennie."

"merhaba jennie, seni bilgilendirmeliyim ki, bu konuşma kayıt altına alınıyor. Seni kaçırmadığımı ve kendi isteğinle arabama bineceğini doğrular mısın?"

"beni kaçırmadın ve kendi isteğimle arabana bineceğim."

"pekala, düğünün adresini ve tam olarak nasıl bir durumun içerisinde olduğunu öğrenebilir miyim?"

"düğünün adresini konum olarak yolladım. durum ise… biraz karışık."

"nasıl yani?"

"gelin benim."

ilk defa böyle bir şeyle karşılaştığım için heyecanlıydım ve biraz da korkmuştum. birkaç saniye de olsa içimden caymak gelmişti. daha sonra ise silkelenmiş ve kimseyi yargılamayıp işimi yapmam gerektiğine karar vermiştim. fakat nereden bilebilirdim ki arabama binen kadının bu kadar akıl almaz olabileceğini?

Birden aklıma geldi hızlı hızlı yazıcam hadi bakalım

getaway car •taennieHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin