Citiți nota autorului.Important!
Cand sa ma dau jos din pat si sa ma apropiat de el cad(iar...)
***
Tip cat ma tin plamani.Nu mai sunt in spital dar ....stai!Asta este camera mea de la casa bunici.Cum ba am ajuns aici?Aud un ciocanit si cum imi e prea lene sa ma ridic tip doar un "intra". Pe ușă intra ...BUNICA MEA?Dar a murit anul trecut.Okay,ce se întâmpla aici?E vreo întâlnire a fantomelor,sau ce?Oficial sunt in ceata.
-Hai draga,du-te repede in bucatarie si ia micul-de-jun.Sa nu intarzii in prima zi de liceu.
Liceu?Eu am terminat liceul...Okay pe morcovii lui Candy,primul meu iepuras,jur ca sunt in ceata.
Ca sa nu am un minunat dialog cu bunica am fugit la bucatarie.Hm...acelasi meniu.Clatite cu ciocalata alba si o cana cu ciocolata calda.Le-am mancat cu pofta si dupa m-am dus sa ma schimb.Iau o pereche de blugi albi,o bluza alba cu L.T. lover, un hanorac albastru si in picioare conversi albastri.Am luat ghiozdanul de pe scaun si am iesit din casa.Din cate imi amintesc ar cam trebuii sa ma intalnesc cu Jeff....Aici!L-am ochit din prima si am fugit spre el.
-Jeff!
-Da?se întoarce cu fata spre mine.Am rămas masca.Era din nou brunet si nu avea zâmbetul cioplit.
Nu ma pot abține si ii sar in spate.Fara sa îmi dau seama încep sa plâng.
-Ce se întâmpla?spun aproape pentru mine.
-Suntem prinși intr-o bula spatiu-timp.spune raspunzandu-mi la imbratisare
-Dar cum?
-Tie îți era sortit sa te sinucizi ...dar nu am putut sta deoparte si am venit la tine.Acum ,trebuie sa îți fie creat un alt destin, așa ca trebuie sa trăiești din nou anumite momente.
-Stai....deci acum trebuie sa așteptam sa se întâmple un anumit lucru ca sa trecem la altul?
-Da.Îți amintești cel mai important moment din prima zi de liceu?
-Hmn...Cred ca era...nu ,nu ala....sau poate ....nu,nu....Gata!tip si ii sar din brațe.
-Deci?spune nerabdator.
-Te-am convins sa te tunzi!
-Nu!Nu!NU MA MAI TUND ODATA!țipa si începe sa fuga.
-DAR PARCA TREBUIA SA RETRAIM ANUMITECMOMENTE!tip ca sa ma audă.Încep sa alerg după el.Asta va dura muuult si bine....Nota autorului:
Hey guis!Stiu ca este mic dar abia am găsit timp sa il scriu.Capitolul asta sta in lucru de vreo 5 zile .Abia acum am reușit sa il termin.Sper sa va ajungă pana pe 1-2 iunie.Da...stiu....mult timp.Va cer scuze de acum si sper ca va plăcut!Bye bye !