Çıkarı yok

952 19 0
                                    

Tam unuttum diyorum , geliyo bi gulumsuyo ,aL isin yoksa Bi daha unutmaya calis. duygusal ayrılık sözleri

Sırtından vurana kızma, ona güvenip arkanı dönen sensin. Arkandan konuşana da darılma, onu insan yerine koyan yine sensin. anlamlı ayrılık sözleri kısa

Öyle içten kii. . Öyle yüreğimin en derininde kii yerin. . Çıkarı yok. . Çıkası yok. . Çıkarasım yok.

Güzel Yüzüne Tatlı Sözüne Aldandım Sana Değil geçirdiğim Zamana yandım Senden Gelecek Beklemişim Boşuna Sen bana Ayrılıkları Tanıttın!

Üzülen kalbim yeniden mutlu olurmu bilmem sadece senin için içimde bi nefret gizli saklıyorum onu bir gün gelicek hayatını değiştiricek nefretim Ayrılıkları getircek kalbine beni yaşıcaksın o an sende!

Bir Kalpte 3 Kişi Olmaz benim kitabımda Seven 2 insan 1 kalbi Paylaşır bu Dünyada 3 Girerse hayata, Başlar Ayrılıklar  Elvedalar, Başlar Yalnız Doğmayan Sabahlar..

Bıraktım hayatı Bıraktım yaşamayı Senin Sayende istemiyorum Artık hayatta mutlu Olmayı Ayrılıkları Yaşadım Artık Ayrılıklarla Bu hayata katlanırım..

Ayrılığı kalbine yalnızlığı kendime, Anılarımızı Dibi Olmayan Denizlere Bırakıyorum Elveda. 

Kalmadı Artık içimde Sana Ait bir ben kalmadı bende Senin için taşıdığım Kalp Ayrılıklar öldürdü içimdeki seni Ayrılıkdık Artık Sevgilim..

Eskisi gibi olmaz bilirim sevgiler, artık sevgilerin diğer adı olmuş ayrılıklar, sevmekten korkuyorum ayrılık yaşamak istemiyorum.

Bana Kalan Göyaşlarım Olsada, inadına Resimlerine Aşık Olacağım…

Sensizliğe Yelken Açtı Gözlerim, Sensizlik Oldu Yeni Dertlerim…

Gülen Yüzlerimiz Ağlamaya Başladı işte ne Sevgi kaldı içimde Ne bir duygu bıraktın Seninle OLan dünyamda Ayrıldık Sonunda Mutlu ol Başka Aşklarda Elveda!

Yaşanan Güzellikler Kaldı Anılarımızda şimdi maziiye bakarak Ağlıyorum geçen Zamana Aldatılan Sevgilerle Harcamışım Zamanı Ayrılıklarla Bitiricem Bu Zamanı..

çıkma karşıma artık mutlu olamıyoruz biz sadece boş bir mutluluğa inandık şimdi anladıkki olamıyoruz bir bütün en iyisi Son Sözüm Bu Elveda Sana Ayrılık girdi Aramıza.

Yazık Biten Sevgilere Yazık geleceğe gülen yüzlerin Ağlayarak bitmesi, Şimdi bir Ayrılık şarkısı yazıyorum Sana ne Olur Bu şarkıyı Dinledikten Sonra Birdaha Adımı Anma.

Ayrılıkları getirdim Kendi Dünyama haran rüzgarları içimde Esiyor Savuruyor beni Amansızca, Bir Seni Sevdim bu Dünyada Birde Ayrılıkları Sevdim istemedende Olsa..

yaralı Kalbim Artık bunları Kaldıramaz beni gibi kimse aşkı için ağlayamaz, aşkıma ağladım senin gibi yalancı bir insana değil kendi içimde yaşadığım aşkı sevdim seni sevmedim, şimdi ayrılıkları yazıyorum kalbime seni hiç yazmadım bu kalbe Kendini teselli etme Sevildin diye!

Sevdim Seni yalansızca Şimdi gidiyorsun Arkana Bakmadan, Yaşanan Bunca Güzel günlerin hatrına Bir elveda bile demiyorsun Ayrılıkları bırakıyorsun beni hayatımdan soğutuyorsun

ayrılık sözleri -tamamlandı-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin