arkadaş sözleri

581 17 0
                                    

Arkadaşlar yıldızlar gibidir.Her zaman görünmezler ama biliriz ki hep oradadırlar.

Çoğu şeyi unutabilir yada kaybede biliriz ama tek bişey kaybetmeyiz oda ANILARIMIZ...

ne zaman istersen o yanında olur gerçek adıda dostur.

arkadas dedigin kötü zamanda yaninda olmaktir

Bir arkadaş eğer seni bir kere bile olsa sattıysa anlaki onun gözünde başından beri değerin yoktu...

sen beni hep yanında bil çünkü yanındayım ama sen beni yanında bilmezsen işte ben o zaman ölürüm

dostluklar kırılır ama arkadaşlık kırılmaz

seni seviyorüm seni sevenide seviyorüm seni benim kadar sevenden nefret ediyorum

Ellimi tuttacak olan, Göz Yaşlarımı durduracak olan, Güldüğüm zaman gülmesi olan, zor günlerimde beraber olan, İyi günlerimde paylaşmak olan, Hastalığımda yanımda olan, ölüm yatağımda yanı başımda olan, Arkadaşlık bunları olması gerek, İyi Ki seni tanımışım arkadaş!!!!!!!!!!!!!!

Bir zaman altını çizdiklerimin sımdi üstünü ciziyorum...

ѕєηιη ηє σℓ∂υğυη ßєηιм ιçιη нιç ƒαяк єтмєz..ѕσηυç∂α göѕℓєяιмιη ѕαηα ßαктığı кα∂αяѕıη ßєη σ gözℓєяι ѕєη∂єηη çєктιğιм αη нσş ßιя αηı σℓαяαк кαℓıяѕıη..

bu dünyada herkes mutlu olsaydı mutluluk diye bişey olmazdı.çünkü herkes mutluydu

gülü gülene dikeni zalime nefreti haine kalbini sevene verki mutlu olasın arkadaş uğruna ölmek kolaydır ama uğrunda ölünecek arkadaş bulmak çok zordur sana tavsiye yüzüne gülen hiç bir zaman dost değildir.

gerçek dostlar yıldızlar gibidir karanlık çöktüğünde belli olurlar olurda bir gün üzerine karanlık çökerse en parlak yıldızın ben olduğumu unutmaaaa...i

ayrılık sözleri -tamamlandı-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin