Ölülerin Vakti : Yeni Bir Yaşam (Bölüm 1)

20 1 0
                                    

Uzun süredir sığınakta yaşadık.Ne gelen oldu ne de giden oldu artık sadece bizbizeydik en iyisi yeni insanlar bulmak amacıyla Ben Philip ve Raymir yola çıktık.Silahlarımı donanıp ekipman ve yiyecek gibi ihtiyaçlarımızı alarak bir araba ile yola çıktık.Gün gece iken yolda araba sürerken birden bir çığlık duydum.O sırada Raymir ve Philip uyuyordu ama o çığlıkla ikiside birden yerlerinden uçup uyandılar.Sesin geldiği yöne doğru gittik ve küçük bir kulübenin etrafında onlarca aylak gördük ! Sanırsam içeride birileri vardı o yüzden onları kurtarmak için Raymir çantasındaki işaret fişeğini ormana doğru atıp aylakların dikkatini çekti.Bir kaç tanesi kalmıştı ama hemen onları temizleyip içeri girdik.İçeride beş silahsız insan vardı onlara hemen silah doğrulttuk çünkü ne bok olduklarını bilmiyorduk , güvenemedik.Biz silahsızız ve dostuz diyip bizi ikna ettiler ve nereden gelip buralarda ne yaptıklarını anlattılar ve onlarında bir grup insanla birlikte yaşadıklarını öğrendik.Tam 20 kişilerdi ve çoğu masum , savaşmayı bilmeyen insanlardı.Onlara bizim sığınağımızda kalmayı teklif ettik ve kabul ettiler.Onların yanlarına gittik ve o masum insanlara olayları anlatıp davet ettik ve sonrada yola çıktık.Lanet olası arabanın benzini bitmişti ve zaten hepimiz sığamazdık bu yüzden aylaksız yollardan yaya olarak devam ettik.Yolda iken bu grubun üç önemli üyesi ile tanıştık.Biri Trevor , biri Jenna biri de James idi.Trevor aralarındaki en sinirli asabi ve savaşçı olan adam , Jenna ise...Ona resmen tutuldum harika bir fiziği ve yüzü vardı adeta insanı kendine aşık ediyordu.James ise aralarında en sakini ve masumuydu.Bir aylak bile kesip biçmemiş bunu duyunca kahkaha attım.1 saat sonra sığınağa ulaşmayı başardık ve Lauren ve Rey e olayları anlattık.Sonunda herkes evlere yerleşti ve üç eleman ve bixim grup bir ateş yakıp bahçede oturmaya başladık.Trevor bıçağıyla dalları kesip şekillendiriyor , James uzaklara dalıp düşüncelere boğuluyordu.Jenna ise her dakika bana bakıp gülümsüyordu.Sanırsam birbirimizden hoşlanıyorduk.Ama meğersem o Trevor ile sevgiliymiş.Bunu önemsemedim fakat önemsemeliydim çünkü başıma kötü şeyler gelebilirdi.Ve geceleyin muhabbet uzadı ve saatlerve muhabbet ettik.Sonunda Trevor Jenna'yı alıp evine gitti.Ardından bizde kalkıp gittik.Ve herkes yataklarında mışıl mışıl uyuyordu.Ama dışarıdaki hayat beni rahatsız ettiğinden uyuyamıyordum.Odayı biri tıkladı açtım ve o Tiffany di.Bana korkup benle yatmak istediğimi söyledi.Bende onu yanıma alıp uykuya dalabildim.

Ölülerin Vakti : Yeni Bir YaşamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin