♠️♠️
.
.
.
♠️🖤🖤♠️"Huwaaaa thorn jahat! Thorn jahat! Gemgem taknak kawan dengan Thorn dah! Ish!!!" Gempa berpeluk tubuh dan memalingkan mukanya dari memandang Thorn yg berada di depannya.
"Hahaha gemgem majuk eh?" Kata thorn cuba memandang muka gempa.
"Tch! Thorn jahat! Sampai hati tinggalkan gemgem tadi." kata gempa yg sedaya upaya menjauhkan dirinya daripada thorn.
"Alololo,gemgem janganlah majuk. Ok, thorn mintak maaf okay? Gemgem? Ohhhh gemgem" Thorn cuba mendekatkan dirinya dengan gemgem, tapi...
"Bluekk taknak"
"Aloooo sorry lah, gemgem~" Thorn yg tak tahu nak buat apa dah terus menggunakan senjata rahsia nya ia itu membuat muka comelnya.
Gempa yg melihat tu, serta merta....
"Janji jangan buat lagi ok" pandangan yg mahu senyum tu mula diberikan kepada Thorn.
Thorn apa lagi, sukalah.
"Thorn janji!!!" Thorn mengangkat tangan seperti sedang berikrar rukun negara disekolah.
Gempa tersenyum. Thorn tahu yang gempa ni senang dipujuk. Tinggal buat muka comel je.
"Errr, thorn. Boleh tak gemgem panggil thorn, thorny ?" Tanya gempa. Mukanya merah setelah menyatakan permintaan sendiri.
'Permintaan apa aku buat ni? Kau ni bodoh lah gemgem buat malu je!'
"Ummm boleh je, thorn tak kesah pun. Lagipun thorn dengan thorny tu kan hampir sama." ucap thorn dengan senyuman manis terukir dibibirnya.
"Jadi Thorn suka tak?"
"Semestinya suka, hehehe. Lagi2 tu nama Buatan gemgem sendiri"
"Eleh, orang lain bagi mesti Thorn tak suka. Kalau gemgem bagi, bukan main lagi suk-"
"Adalah, itu adalah Secret recipe utama thorn. Hehe"
"Ohhhh kalau macam tu, gemgem taknaklah panggil thorn, Thorny. Hahahaha biar padan muka dia" gempa terus berjalan meninggalkan Thorn dibelakang.
Terkial-kial thorn dibuatnya.
"Alooo gem, nak dengar" Thorn mendekati gempa. Pipi dikembungkan sambil menatap gempa.
"Nak dengar, nak dengar! Sekali jeeeee plssss!"
"Umm yelah, sekali je ok!"
"Ok!!"
"Thorny~" gempa berkata dengan manjanya. Lengan thorn dicuit - cuit.
'Aduhhhh haiiiihh gediknya aku..aku pun tak sanggup buat macam niಠ‿ಠ' gumam hati gempa.
"Eh eh eh sukanya" thorn ketawa kecil.
"Tch, dia yang mintak. Dialah suka" terus jalan meninggalkan Thorn yg masih ketawa disitu.
"Gemgem tunggu! Hahaha"
BERSAMBUNG..........
!----------------------?
Lazy: Kak_boy ok kan?
Lazy: jangan lupa voted.
YOU ARE READING
Stay Forever (thorgem)
Romance[WARNING YAOI'S HERE] "Kau jangan eh tinggal kan aku" "Dahlah aku sayang kau" +first story buatan Kak lazy iaitu aku sendiri. Kalau aku dapat tahu korang copy story ni. Aku tak teragak-agak nak serang kamu punya akaun😒 . Mula:151221 tamat:???