part 7

139 10 4
                                    

Even sta ik verstijfd, maar toch zoen ik mee. Het lijkt alsof er iets in mijn buik ontploft. Vol met vinders. Justin's lippen verlaten te mijne. Zijn hand rust op mijn wang en kijkt me met glisterde ogen aan. Shit dit is echt een awkward moment. Ongemakkelijk glimlach ik. ''Ik uhm, denk dat ik maar eens naar huis ga.'' Hij knikt en doe ik de deur open. Ik stap uit en kijk hem met een grijs aan, met het gedacht hoe hij zou reageren als hij weet dat ik naast hem woon. Justin kijkt me vragend aan, maar ik doe de deur dicht. Met grote, snelle passen loop ik naar de overkant.

Ik steek de sleutel erin en draai hem open. Voor dat ik de deur dicht doe kijk ik nog naar Justin. Hij staat geleunt tegen zijn auto en schud lachend zijn hoofd. Op mijn gezicht vormt een glimlach. Wat kan deze jongen toch met me doen en ik ken hem niet eens zo lang. Via de muur zak ik naar de grond. ''Sophia, gaat het wel?'' vraagt mijn moeder als ze in de gang staat. Het zou me niet verbazen dat ze vraagt of het gaat. Ik zit tegen de muur gaan als een idioot te glimlachen. ''Het gaat super mam.'' zucht ik tevreden. Ik sta op en strijk mijn kleren goed, dan pak ik mijn tas en ga naar mijn kamer. Mijn tas laat ik op de grond vallen en kijk dromerig uit het raam.

Ik word uit gedachte gehaalt door mijn telefoon. Verbaasd kijk ik op mijn telefoon en zie dat ik een berichtje heb gekregen:

''Ik weet dat ik knap ben, maar staren is onbeleefd xx Justin''

Ik sla mijn hand voor mijn mond. Omg zonder dat ik het wist, was ik aan het staren. Ik kijk voorzichtig uit mijn raam en zie aan de overkant Justin met alleen een broek aan, voor het raam met mijn telefoon en kijkt me lachend aan. Mijn wangen worden rood en doe de gordijn dicht.

''Oeps, sorry ik hand niet in de gaten dat ik staarde. Het was erg gezellig, we moeten dit vaker doen! xx Sophia''

''Sophia, ruim je kamer op we krijgen straks visite.'' zegt mijn moeder, als ze mijn kamer binnen komt. ''Wie komt er dan?'' ''De nieuwe buren weet je nog?'' ''Nee mam, ze zouden niet komen.'' ''Dam heb ik al dat eten niks voor niks gemaakt.'' zegt ze met een sip gezichtje. ''Mam, ik nodig ze dan wel even uit.'' Ze kijkt me dankbaar aan en loopt weg, zonder iets te zeggen. Like wtf. Ik fix mijn haar en loop naar beneden. Op de trap doe ik mijn schoenen en jas aan en loop het huis uit.

Bij hun huis aangekomen, druk ik op de bel. Net veel later doet Justin open met messy hair en zonder shirt.

''Justin.'' ''Uhm hi Sophia.'' zegt hij en krapt achter zijn nek. Als ik op zijn nek kijk, zie ik een zuig zoen. Ik voel me jaloers en gebroken. Maar ik mag me niet zo voelen. We zijn geen stelletje, maar dan ga je toch niet met iemand anders gelijk zoenen. ''Mijn moeder nodigt jullie uit om bij ons te eten.'' ''Uhm ja oke is goed. Ik kom om 6 uur.'' ''Zijn jouw ouders er niet?'' vraag ik. ''Nee, ze zijn gescheiden, ik woon bij mijn moeder, maar met mn vader heb ik nog wel contact mee.'' zegt hij wat ongemakkelijk. Op dat moment komt er een meisje naast Justin te staan. ''Juju kom je nog, ik hou niet van wachten.'' zegt ze en drukt kusjes in zijn nek. Vragend kijk ik hem aan, maar hij wentelt zijn blik weg. Ik bijt mijn lip en schud mijn hoofd. Ik sta op het punt om te huilen. ''Klootzak.'' mompel ik en ren naar huis. Ik sta de deur hard achter me dicht. ''En komen ze?'' vraagt mijn moeder. Ik knik en verdwijn in mijn kamer.

Ik zak via de deur op de grond. De tranen rollen over mijn wangen. Waarom huil ik. Waarom zoende hij me. Hij is mijn tranen het niet waard. We zijn niet eens een stel, waarom hij ik voor hem alleen omdat hij met een ander meisje aan het zoenen is. Ik sta op en loop naar het raam. Voorzichtig schuif ik de gordijn op en die dat het zelfde meisje van net de gordijnen dicht doen. Met Justin op het achtergrond, die op het bed zit. Er rollen meer tranen over mijn wangen. Ruw weeg ik ze weg. Ik moet hem vergeten. Hij vind me niet leuk, anders zou hij niet met een ander meisje 'weet ik weel wat' aan het doen zijn.

Ik sluit mijn oordopjes aan bij mijn telefoon en zet een random liedje op. Ik pak mijn laptop op mijn schoot en maak mijn film verslag af. Net wanneer mijn film verslag af heb, speelt Why Try af van Ariana Grande. Ik leg mijn laptop weg en begin mee te zingen.

I been livin' with devils and angels, angels, angels
Realize you and I are in the same boat, same boat, yeah
Kills me, how you love me, then you
Cut me down, I do the same
We been living like angels and devils, devils

I'm loving the pain
I never wanna live without it
So why-y-y-y-y-y do I try-y-y-y-y
You drive me insane
Now we're screaming just to see who's louder
So why-y-y-y-y-y do I try-y-y-y-y
You got me like na-na-na-na na-na-na
Na-na-na-na na-na-na
Na-na-na-na na-na-na
Na-na-na-na na-na-na
Ooooooh Yeah

You and I redefine being love sick, love sick
Through it all you could still make my heart skip, heart skip
Oh yeah
Even when you're yelling at me
I still think you're beautiful
Through it all you could still make my heart skip, heart skip

Achter me hoor ik harde geklap. Ik draai me om en zie Justin leunend tegen de deurpost. Shit. ''H-hoe lang sta je daar al? En hoe ben je binnen gekomen.'' Justin komt mijn kamer binnen lopen. ''Lang genoeg om te horen dat je een geweldige stem hebt. En je moeder heeft me binnen gelaten voor het etentje.'' Ik sta op en loop naar hem toe. ''Ik wil dat je uit mijn kamer gaat.'' en wijs naar de deur. ''Neh geen zin, ik blijf liever hier met jou.'' Hij komt naar me toe, waardoor ik naar achter ga. Justin loopt met een grijns naar me toe. Ik vloek in mezelf als ik de muur tegen mijn rug voel.

Hij staat nu een paar centimeter voor mijn gezicht. Mijn hart klopt als een gek en mijn ademhaling wordt steeds sneller. Justin brengt zijn gezicht naar mijn oor toe en zegt, "Maak ik je zo zenuwachtig?" Ik sluit mijn ogen en probeer tot rust te komen. Ik schrik een beetje als ik zijn lippen op mijn nek voel. Een kreun verlaat mijn mond als hij mijn sweetspot heeft gevonden. Ik zet mijn handen op zijn buik en probeer hem van me weg te duwen. Aangezien hij zo gespiert en sterk is, kan ik hem niet weg duwen.

That one boy (GESTOPT)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu