Part 5

148 16 1
                                    

Terwijl ik op de stoplichten wacht, pak ik mijn gsm en zie ik dat het half 3 is. Nog een half uur en dan vertrek Lucas, ik ga hem echt missen. Ik stop mn gsm weer terug en fiets ik snel door als het groen is. Het is al 3 uur en ik ben er bijna. Als ik in zijn staat rij, zie ik dat hij net de auto instapt. "STOP!" Lucas kijkt naar mij en stapt de auto weer uit. Ik stap snel van mijn fiets af en ren naar hem toe. Lucas opent zijn armen en vangt me op. Ik sla mijn armen om zijn nek en til mijn voeten op, waardoor Lucas een rondje draait. Hij legt me weer op de grond en houdt met zijn beide handen mijn hoofd vast, zodat we elkaar aan kijken. Ik krijg tranen in mijn ogen. Mijn beste vriend gaat weg en ik kan hem nooit meer zien. Als Lucas ziet dat ik huil, veegt hij met zijn duim mijn tranen weg. "Please ga niet weg." Zeg ik half smekend, half huilend. "Sst.. Niet huilen, we houden nog wel contact op en we kunnen met elkaar skypen." "Maar ik ga je zo missen, ik kan niet zonder je, please ga niet weg." "Sorry Sophia, ik moet gaan. Straks mis ik mijn vliegtuig." Zegt Lucas. Ik knik. "Ik mis je nu al en ik zal je niet vergeten." en ik geef hem een laatste knuffel. Hij gaat weg.. Voor altijd..

Als ik me wil omdraaien houdt Lucas me tegen en zoent hij mij. Ik twijfel maar zoen toch mee. Na een minuutje laat hij los. Hij komt naar mijn oor en zegt zacht met een sexy stem "Doei Sophia." Vervolgens heeft hij mij een knipoog en stapt de auto weer. Ze rijden gelijk weg en ik, ik sta alleen achter. Als ik de auto zie verdwijnen, draai ik me om en loop tegen iemand aan. "Ow sorry." Ik kijk om hoog en zie ik een boze Justin staan. "Wie was dat?" "W-wat? Hoe lang sta je hier al?" "Lang genoeg om alles te zien. Dus vertel wie is hij."

---------
I know it is short, maar ik hoop dat jullie de boek nog wel leuk vinden 😁
Ideeën zijn altijd welkom
Please vote & comment zodat ik weet dat het verhaal gewaardeert wordt 😁
Kusjes mij

That one boy (GESTOPT)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu