6- Onu sevemem

63 2 0
                                    

Kısa bir bölüm oldu  ama beğenirsiniz umarım 

 ASYA'dan

 Bu gün yanmda Akının kalmasını istedim. Çünkü Ali çok yorgun görünüyordu ve dinlenmesi gerekiyordu. Akın da yorgundu ama o kalsın istedim. 

 Ali gittikten sonra Akınla tek kalmıştım. 

 Ben böyle düşünürken Akın ''Asya ödev de yandı heralde'' dedi gülerek. Manyak ya  bu çocuk. Ben burda ölümden döndüm o bana gelmiş ödev diyor. '' Özürlü mandasın işte ne olacak. Bide ödevi düşünüyor. Ben burda ölüyorum. Haberin var mı?'' dedim sinirle. 

-Tamam kızma cadı ya şaka yaptım sadece.


-Sen şaka yapma zaten senin o gerizekalı arkadaşın yüzünden orda kilitli kaldım


-Sinem mi kilitledi seni?


-Bilmiyorum ama başka kim yapabilir


-Haklısın ben ona bunu ödetirim merak etme ama bir yandan da iyi oldu yani. Ben zaten beynin olduğundan şupheleniyodum tomografi falan çekildi ya içim rahatladı, dedi sırıtarak


- Sus be özürlü manda 


-Cadı


-Gıcık


-Sakar


-Sensin sakar be ne zaman sakarlığımı gördün, dedim. Ama o sadece bana bakıp gülüyordu. ''Uykun var mı Akın ''diye sordum. O da ''Ne oldu?'' diye soruma soruyla karşılık verdi. ''Benim hiç uykum yok ya sıkılıyorum da'' dedim. ''Film açayım mı?'' dedi. ''Olur aslında'' diyince yanındaki leptop çantasını alıp bişeler yapmaya başladı. 


 Filmi açıp bana verdi. ''Sen izlemeyecek misin?'' diye sorunca yüzünde çapkın bir gülümseme oluştu. ''Eğer yanına uzanırsam bende izleyebilirim'' diyince kızardığıma emindim. ''Vazgeçtim, sen izlemesen de olur'' dedim. O da koltuğa geçip oturdu. 

  

 Akının açtığı filmi izliyordum. Komedi filiydi. Başlayalı 10 dakika falan olmuştu heralde. Tek izlemekten sıkılıp ''Akın istersen sende gel izle '' dedim. Akından ses gelmeyince ondan tarafa gözümü kaydırdım. Ses gelmemesine şaşmamak gerekirdi çünkü uyuyordu. 


Onu uyurken görmek içimde tuhaf bir his yaratmıştı. Çok masum görünüyordu. Akını saatlerce böyle izleyebilirdim sanırım. Siyah saçları dağılmıştı ama kötü durmuyordu. Fazlasıyla yakışıklı duruyordu. Kirli sakalı onu fazlasıyla seksiliğe itiyordu. Üzerindeki tişort dar olduğu için kasları belli oluyordu. Ona bakmadan yapamıyordum. 


 Birden dudağı yukarı kıvrıldı ve ''Bana bakmayı ne zaman keseceksin?'' dedi. Gözü kapalıydı. Onu izlediğimi nasıl anlamıştı. Yoksa o bir müneccim miydi. Saçmalama Asya. Ne müneccimi. 


 ''Seni izlemiyorum.'' diye kendimi savundum. Yavaşça gözünü açarak ''Hadi ama beni izlediğini ikimiz de biliyoruz. Hem sabahtan beri bişeler mırıldanıyordun. Aralarından bir iki kelime seçebildim.'' dedi. 

Her Son Yeni Bir BaşlangıçtırHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin