Eve yeni gelmiştik. Salona geçip oturdum. Arkamdan da Ali ve Mine de salona girdiler. Hastahane işleri çok yorucuydu . Bu yetmezmiş gibi kalbim ağrıyordu.
Babam yanımıza gelip 'Asya ben çıkıyorum. İşe gideceğim. Birşey olursa Sevim teyzen burda' diyip gitti. Ali ve Mine bana bakıyorlardı. Tabi alışık olmadıkları durum. Hangi baba hastahaneden yeni çıkmış kızını yalnız bırakırdı ki. Tabiki de benim babam.
'Ee çocuklar aç mısınız ?' diye sorunca ikisi aynı anda 'Sayılmaz' dedi. Demek ki açlardı. 'Valla ben çok acım o yüzden bana katılmak zorundasınız' diyince gülmeye başladılar. O sırada kapı çaldı. Sevim teyzeyle birlikte içeriye Eren girdi. Mine ayağa kalkıp Erene sarıldı. Ali de bana dönüp 'Gelmek istedi bende adresi verdim. Bir sorun olur mu?' dedi. 'Tabikide hayır' diyince hep beraber Sevim teyzenin muhteşem ötesi yemeklerinin olduğu masaya oturduk. Kaç günden beri serumla besleniyordum. O yüzden çok açtım. Hiç konuşmadan yemeğimi yiyordum. Bu sırada Alinin telefonu çaldı ve masadan kalktı.
'Asya sana bişey söylicem ama kimseye söylemiceksin' diyince Erene bakıp 'Tabiki '. Mineye bakıp sırıtınca 'Ne söyliceksin?' dedim. 'Buraya Akının gazabından kurtulmak için geldim. Yanlış anlama seni de merak ettim ama Akının benden çok merak ettiği kesin' dedi. Ne yani Akın beni merak mı etmıştı. Erene dönüp 'ciddi misin?' dedim. Tam birşey söylicekken Ali 'Ne oluyor?' diyip masadaki yerini aldı. Ben olayın şokundan çıkamamışken Ali beni dürtüp 'Asya noluyor?' dedi. 'H..hiçç' diyip yemek yemeye devam ettim.
...
Yemek bitince banyoya gidip elimi yıkdım. Başım çok ağrıyordu. Ağrı kesicilerin etkisi geçmiş olmalıydı. Hemen gidip bir ağrıkesici içtim ve Alilerin yanına gittim. Onlar kendi aralarında konuşuyorlardı. Birden Erenin telefonu çaldı. Telefonu açıp kulağına götürdü. ' Alo..... Evet şuan yanımda Akın..... O da seninle konuşmak ister.... tamam görüşürüz...' diyip telefonu bana uzattı. Akın benimle mi konuşmak istedi yani. Telefonu Erenden alıp salondan çıkacakken Ali 'burda konuş ' dedi. Yerime geçip Akınla konuşmaya başladım.
-Alo Akın
-Alo Asya nasılsın
-Daha iyiyim.
-Ben aslında ereni öylesine aramıştım. O da seninle olduğunu söyleyince..
- Hıı önemli değil. Göremedim kaç gündür seni
- Görmek istiyorsan, yani çok özlediysen gelim, diyinip gülmeye başladı. Bende Akınla kibar kibar konuşuyorum. Suç bende.
-Gelme gelme istemez.
-Sen bilirsin cadı. Sen kaybettin. Neyse o zaman görüşürüz.
-Görüşürüz, diyip telefonu kapattım.
Özürlü işte . Telefonu Erene uzattığımda Eren ile Mine bana bakıp sırıtıyorlardı. Ali ayağa kalkıp 'Biz gidelim de sen dinlen Asya' dedi. Arkasından Eren ve Mine de kalktı. 'Kalsaydınız' dedim. Aslında mineyi yatıya çağırabilirdim. Hem Akın hakkında konuşurduk hem de yakın arkadaş olurduk. Bu yüzden hemen 'Mine bu gün benimle kalsana hem babam da gelmez gece tek kalmamış olurum' dedim. ' Olur aslında iyi fikir. Dur ben bizimkileri arıyayım' Diyip telefonu eline aldı. Ali 'Siz ne ara kanka oldunuz lan?' diyince gülüp 'Mine çok iyi biri ve benim burda hiç arkadaşım yok. napim yani' dedim. 'Şuna bak sen. Biz neyiz burda kızım. Bide hiç arkadaşım yok diyor.' diyine Alinin yanağını sıkıp' o zaman benimle alışveriş yapacaksın, kuaföre geleceksin, dedikodu yapacaksın, benimle birlikte ağlayı benimle birlikte güleceksin, erkekler hakkında sana danıştığımda bana tavsiye vereceksin' diyince, Ali 'Vazgeçtim. Sen Mineyle takıl' dedi. Ufak çaplı bir kahkahadan sonra Mine yanımıza gelip izin aldığını söyledi. Mineyle birlikte çocukları yollamak için kapıya çıktık. Mineyle Eren birdaha hiç görüşmeyecekmiş gibi birbirlerine veda ediyorlardı. Mine Erene 'Bebeğim dikkatli git tamam mı?' diyince gülmeden duramadım. 'Kızım sanki savaşa yolluyorsun' dedim. Erende bana bakıp gülmeye başladı. Ali de bıkmış bir şekilde Erene dönüp 'Hadi abicim ya daha Duygunun yanına gideceğim' dedi. Eren de 'Tamam lan şurda sevgilimizle vedalaşıyoruz duygusuz herif' diyip Mineye sarıldı. 'Bişey olursa beni ara aşkım. Ben hemen gelirim. Size iyi eğlencler' diyince Mine Erenin yanağından öpüp sonunda ayrılabildiler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Her Son Yeni Bir Başlangıçtır
Teen FictionOkuldaki yeni kız. Herkes bana sen kimsin diye bakıyor sanki. Bende kim olduğumu bilmiyorum ki size söyliyeyim. Annesi olmayan, babası tarafından önemsenmeyen zorla bu şehire getirilmiş biriyim. Ama herşey yoluna girecek. Ne de olsa her son yeni bir...