Her Sabah Aynı Mevsim

20 0 0
                                    

Çevremizde gördüğümüz her şeyin bir sesi bir kokusu ve bir hikayesi var, bana okulumuzun en büyük özelliğini sorsaydınız hiçbir sabah mevsimin değişmediğini söylerdim... En sıcak veya en dondurucu havalarda bile okulumuzun mevsimi her zaman sonbahardır
Sınıfın içinde sıcaktan eriseniz soğuktan donsanız dahi çevrenize baktığınızda sonbaharı görebilirsiniz

Her mevsimi andıran kokular ve her mevsimin kendine ait kokuları vardır, Türkiye'de yaşadığımız için Cadılar Bayramı kavramına ve kültürüne biraz uzağız..
Okul binamız Osmanlı döneminden kalmış olsa da gelip ona bakarsanız sanki içinde iksirler yapılıyor kazanlar kaynatılıyor ya da maskeli balolar düzenleniyor gibi gelebilir, bu büyülü havasına rağmen içi trajediler, yalanlar, iftiralar, şiddet, aklınıza gelebilecek bir lisede olan tüm diğer klişelere ve daha fazlasını sahip.
Belki okulumuzda klasik müziklerle dans eden maskeli insanlar ve pofuduk elbiseleri ile etrafa yargılarcasına bakan bıyık altından gülen kızlar ve bu kızları dansa kaldırmak için bekleyen prensler yok ama maskeli insanlar, etrafına yargılayarak bakan bıyık altından gülen kızlar ve bu kızları eve atmak için bekleyen erkekler var.
Veya kızları eve atmayı bekleyen kızlar ya da erkekleri eve atmayı bekleyen erkekler var, yani sıradan bir liseyiz.

Peki sıradan liselerde ne olur? Ağır ödevler, popüler insanlar, popüler insanlar altında kalan hayalet olmuş asosyal tipler, zorbalar, zorbalığa maruz kalmış olanlar, sert öğretmenler, tek derdi ilişkiler olan ergenler, dedikodu...gibi şeyler
Özellikle Türkiye sınırları içerisinde okuyorsanız muhtemelen taciz, tecavüz ve şiddet lise ortamlarının vazgeçilmez üçlüsü oluyorlar..

Ölümcül TiyatroHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin