Sevginin bir çok formu vardır kafa karışıklığına sebep olabilir, ancak hepsinin ortak bir noktası vardır eğer bahsi geçen sevgi gerçek ise ayırt etmenin basit tek bir yolu vardır...Yapılan fedakarlıklar. Ana maddemiz budur ama unutulmamalıdır ki bunu yapmanın yolları vardır sizin için kendinden bir şey feda eden herkes sizi seviyor demek değildir.
Nasıl mı ayırt ederiz? ayırt etmemiz gereken birincil şey bu kişinin kendisi için mi sizin için mi hareket ettiği bununla böbürlenip böbürlenmediği. Sizin için bir şey feda ettiği kadar sizi bunun için suçlu hissettiriyor mu? onun ne düşündüğünü düşünmeden kendinizin nasıl hissettiğine odaklanın. Yaptığı her şeyi yaptım demek için mi yapıyor sizce?
Meksikalı sanatçı Frida Kahlo eşi Diego Rivera'dan vazgeçme eşiğine geldiğinde sebebi sizce neydi? birbirlerinden soğumaları mı yoksa Diego'nun görüldü atması mıydı..yoksa bağlılıktan korkması mı? belki de sen benden daha iyilerine layiksin demiştir yada daha iyisi sana o kadar aşığım ki sana hayır diyemiyorum bu da beni yoruyor demiştir.
Frida Kahlo, Diego Rivera'dan kötü gününde yanında olmadığında vazgeçmiştir.
Frida Kahlo
''Senden niye vazgeçtim Diego, kötü günümde yanımda olmadığın zaman vazgeçtim. Canın sıkıldığında benimle paylaşmadığını, kırılacak veya tedirgin olacak olsam bile düşüncelerini açıkça söylemediğini anladığım zaman vazgeçtim. Bana yalan söylediğini anladığım zaman vazgeçtim. Ağrılarımı dindirecek sıcak sevgiyi bana vermediğinde vazgeçtim. Sadece kendi mutluluğunu ve geleceğini düşünerek beni hiçe saydığın için vazgeçtim. Bencil olduğun için vazgeçtim.
Bunlardan sadece bir tanesi senden vazgeçmem için yeterli değildi, çünkü ssevgim yüceydi. Ama hepsini düşündüğümde senin benden çoktan vazgeçtiğini anladım.
Bu yüzden bende senden vazgeçtim.''
Tabiki bu mektup gerçekten yazıldı mı yoksa bir söylenti mi buna emin olamazsınız.. her okuduğunuza inanmayın :)
İnsanlar anlattıkları olaylara ışık tutmak için hikayeler uydurmayı sever, ancak burda yazılanlar sizin hislerinize ışık tutyorsa bunu kendinize alabilirsiniz.
Ve işte bu da yazdığım bu Ölümcül Tiyatro'nun kendime aldığım tek bölümüdür.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ölümcül Tiyatro
Randomyaşayan okulumun ölü insanları hakkında gerçekliğin yalanlarından esinlenilmiş bir roman