-
omegaverse, married taekook
alfa!jjk, omega!kth
minific
angst değil!!
🔞
+
"Sevgilim," dedim uzun zamandır hissettmediğim kadar heyecanlı bir şekilde, çantamı kapı girişine bıraktığımda "Bugün erkencisin." diye devam ettim, gülümsüyordum.
Jeongguk bugün erken gelmişti, en azından bugün, gecenin büyük bir kısmını, bahçedeki salıncakta onun gelmesini bekleyerek geçirmeyecektim.
Aceleci adımlarım kokusunu takip ederken omegamın içi içine sığmıyordu. Omegamın hassas duyuları daha arabamı park ettiğim esnada alfanın yoğun ve benzersiz feromonlarını almış, alfaya kavuşma arzusu ise elimin ayağımın birbirine dolanmasına neden olmuştu.
"Sevgilim?" dedim bir kez daha karşılık vermiyor oluşu kalbimi kırarken, duymamıştı, evet kesinlikle duymamış olmalıydı.
Merdivenleri hızlı hızlı çıkarken bir yandan da üzerime askılıktan aldığım kahverengi hırkamı geçiriyordum, büyük ihtimalle yine terastaydı. İkimiz için sıcak bir şeyleri götürmek istedim, belki sıcak bir şeyler içmek bizi rahatlatırdı ama alfamı görmek şu an için her şeyden daha önemli olduğu için bunları aklımdan çıkarıp neredeyse koşar gibi, evimizin üçüncü katına çıkmaya başladım. Öyle ki ayağım merdiven basamağına takılmış, sendeleyerek düşmekten son anda kurtulmuştum.
"Sevgilim, beni duymuyor musun?"
Sesim titremişti.
Duvarları eşimin çizdiği tablolarla dolu olan salonu hızla aşıp, çatı katına ulaşmıştım, cam kapıyı titreyen ellerim ile araladığımda sonunda dakikalardır ulaşmak istediğim kişiye varmış, onu siyah deri koltukta öylece otururken görmüştüm.
Hayır kulağında kulaklık yoktu, orada öylece otururken beni duymasına engel olan hiçbir şeye sahip değildi ama duymazdan gelmişti. Eskiden fısıltılarımı bile duyabilen adam şimdi ona olan seslenmeleri duymazdan geliyordu.
İçimin burkulmasını bir kenara bırakıp ona doğru adımladım, kahverengi gözleri hemen yanıbaşındaki hareketliliği fark etse de görmezden gelmeyi seçmişti. Donuk bakışlarının odağını önündeki kalın kitaptayken oturduğu siyah deri koltuğa yanaştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
willow
FanficHayat bir söğüt ağacıydı ve senin rüzgarına doğru eğildi. omegaverse au married taekook Taylor Swift - willow