Merhaba ay çok heyecanlıyım bu benim ilk kitabım okuyup oy verirseniz çok mutlu olurum
16.12.2021
Merhaba ben damla 18 yaşındayım. O sizin bildiğiniz gibi okula giden gece yarısı eve dönen gençlerden değilim. Zaten şaşalı bir hayatım da yok. Dört kardeşim var ( Betül, Ebrar,Su, Irmak ) Babam beni fazla sevmez. Annem babam kadar olmasa da eh biraz seviyor beni. Nedenini bilmiyorum ama babam diğer kardeşlerimi çok seviyor hep onlara sevgi, bana şiddet uyguluyor. Bu şiddet nereye kadar devam edecek bilmiyorum. Artık dayanacak gücüm kalmadı. Bu zamana kadar yanımda olan çocukluk arkadaşlarım (Lara, Ayça, Asya ) onlara ne kadar teşekkür etsem azdır onlar olmasa nasıl atlatırdım bu zorlu günleri.
9 SENE ÖNCE
"Damla damla" " hm ne ne oldu.Lara dediki "Asya sana sesleniyor kızım nereler daldın " "ya kızlar biliyorsunuz durumu bıktım"
Kızların hepsi suratları düştü ayça'da durumu fark edince durumu hemen topladı." Siz onu bunu bırakın da 1 hafta sonra okul açılıyor "
"Aaaaa doğru ya ben tamamen unutum ben ne yapacam kızlar" Lara ,ne yapacan kuzum gidip gelecen"
Bende" evet ama biliyorsunuz .Benim para toplamam lazım .Annemin verdiği bütün harçlığı biriktirdim zaten ama o yetmez .Bir iş bulup çalışmam lazım. Ordan ayça "kızım biz yeni 5 sınıf oluyoruz kim sana iş verecek "Aslında doğru söylüyor ama para biriktirip burdan kaçmam lazım o yüzden bulacam bir iş .Bulmak zorundayim.
Okulumu aksatmadan babamın hiç bir şeyden haberi yok olsa allah bilir yine beni döver. O yüzden tek kızlar, annem ve kardeşim su biliyor.
kızlarla biraz daha konuşup etrafı toplayıp temizledik .Akşam olunca onlarda gitmek zorunda kaldı. Yine kendimle baş başa kaldım babam işten gelince yemegi kurduk hep beraber yedik sonra .
Ben ve su sofrayı beraber kaldırdık bulaşıkları beraber haletik sonra ben kendi odama geçtim biraz oyalandım.
Sonra annem çagırmasıyla irkildim.
Annem odaya girdi "ne yapıyosun burda damla" dedi. Annem bende "hiç "dedim .Bana baktı" kalk yatakları çek" dedi ve gitti.
Bende kalıp çektim sonra kendi odama gittim "abla abla "dedi su .
Efendim su bana arkasında sakladığı 50 ty verdi "abla bunu al ve sakla bana baktı.
Benim gözüm doldu gidip sarıldım babam ona verdikçe gelip bana veriyor param olsunda burdan gideyim diye
Merhaba bu benim ilk kitabım yazarken çok heyecanlandım belki yazım hatalarım vardır hikayem ilerledikçe düzelecektir hikayemi okuyup oy verirseniz çok mutlu olurum beni umarım yanlız bırakmassınız bir dahaki bölümde görüşmek üzere
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Son Umudum
RandomOh sonunda kurtuldum şimdi istediğim ülkede yepyeni bir hayata başlıçam hayalini kurduğum yerdeyim şimdi diyer hayalime adım adım onada yaklaşıyorum ne olursa olsun asla umudumu kaybetmedim çünkü bu benim SON UMUDUM