2 bölüm

36 14 10
                                    

Merhaba  bugun yeni bölumle karşınızdayım hikayeme yorum yapamyi unutmayin eger böyle olsa daha guzel olur dersenizde aklıma yatan bir fikir se onu'da  yazarim  yani fikirlere açığım 
Sizi çok seviyorum  ❤❤❤

Kitap kapağını  yapan Muhammet579_
teşekkürler   👏👏👏👏👏

Bugün  günlerden  pazar evet yarın
okullar açılıyor  .Benim için  yeni bir dönem  başlıyor. Bakalım beni neler neler bekliyor .

Sabah annemin bana seslenmesiyle  kaltim . Yatağımı topladiktan sonra .Bugün  yoğun bir gün  olacaktı. Bütün  halılar kaldırılacak, perdeler yikanacak yer silindirin sonra tekrar halılar serilecek .

Anlıyacaginiz dipten bir temizlik olcak .ve yarın okul var .

5 SAAT SONRA

Sonunda temizlik bitti ama bende bittim . Annem 'de " hele şükür  bitti "
diyince bende "evet bitti valla ama bende bittim anne "

annem bir kanepe'de ben bir kanepe'de uzandık.  5 dk sonra  "annem bir yorgunluk kahvesi  yapayım içelim mi? ".

Annem'de " iyi olur vallah damla yap 'da içek " bende "tamam hemen yapıyorum" bu yorgunluğa iyi gelecek .

Kahveleri yapıp " buyur annecim  afiyet olsun  "dedim☕☕ .Annem'de " eline sağlık  kızım " dedi .

Beraber kahvelerimizi  içtik. Babamın  gelmesine 2 saat var hemen akşam  yemeği  için  mutfağa  geçip yemek hazırladık. Yemekte yayla çorbası, karnı yarık, pirinç  pilavı ve salata tatlı  olarak'ta magnolia  tatlısı yaptım.

🍝🍝🍗🍗🍜🍜🍝🍝🍗🍗🍜🍜🍝🍝🍗🍮🍮🍮🍮🍮🍮🍮🍮🍮🍮🍮🍮🍮🍮🍮

söylemesi ayıptır da tatlıda üstüme kimseyi  tanımam.  Zaten burdan gidince kendime pastane ve kafe birleşik bir yer açmak istiyorum.

Allah nasip eder inşallah 

Yemekler  hazır tatlı  dolapta  sadece babamı bekliyoruz derken zil çaldı.
Gelen babam 'dı hemen su ile sofrayı  kurduk. Babam gelince başladık yemeğe sofrada kimse konuşmuyordu  .sadece televizyonda ki haber sesi .Yemek bitince su ile kaldırdık ve tatlıyı servis ettim .Babam tatlıdan  bir kaşık aldı ve "bunu kim yaptı " dedi ben o kadar korkuyorum ki beni döver diye " b-b-en "dedim kekeliyerek kaşının altından  bana bakarak "güzel olmuş" dedi tabi ben annem su şaşkınlıktan  gözlerimiz neredeyse yuvasından çıkacaktı .

Odama geldim saat 23:25 yarın okul  olduğu  için  hemen yattım
😴😴😴😴😴😴😴😴😴😴😴😴😴😴😴


Hikayemi okuyup oy veren tüm  okuyucularım ma teşekkür ediyorum  Lütfen  beni yalnız bırakmayın  .Sizi seviyorum ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
Diyer bölüm de görüşmek üzere  Allah'a emanet olun  sağlıcakla 




Son Umudum Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin