16.12

67 14 23
                                    

חלק 1- ראיון עם _yonK_ כותבת עיתון "Whatt's new?" מאת Izei_Glitter
חלק 2- קטע קצר מאת אנונימית (חדשה)
חלק 3- קטע קצר מאת סקיטל
חלק 4- קטע קצר מאת sad_girl41
חלק 5- "sing 2" כתבה בנושא סרט ההמשך החדש שיצא
חלק 6- המלצה מאת sora123444 על הסדרה "בית הניייר"
חלק 7- joke's who? (בהנהלת Talyahzr)
 - בדיחת היום



ראיון עם _yonK_ כותבת עיתון "Whatt's new?" מאת Izei_Glitter
~רעש של התחלת ראיון~
אני: היי
יוהן:שלומות
 אני: איך זה מרגיש שכולם נטשו אותך וכותבים העיתון השני?
יוהן: לא נוטשים אותי.אתם מעלים פרק פעם ביום, לטעמי צריך להיות חסר חיים בשביל לקרוא הכול. אני באמת חושבת שהעיתון שלי טוב יותר. מי יעדיף את ההעתק על המקור? אני התחלתי.
אני: אז את טוענת שהעיתון שבו אני כותבת הואחיקוי?
יוהן: ברור שכמובן.יש לי אפילו רעיון בשבילך לשם לכתבה.
 "מי יעדיף את ההעתק על המקור? שידרוג זה לא, יותר חיקוי סיני."
ראיון בלעדי עם העורכת הראשית של העיתון השני, והיותר טוב.
 אני: וואי וואי דרמה 
יוהן: אכן אכן
שיהיה לך סקופ סוף-סוף משהו מעניין בעיתון שלכם.
 משהו מעניין=אני
 אני: איך היית מגיבה אם הייתי אומרת לך שלפי סקר שנערך יותר אוהבים את העיתון שבט אני כותבת?
 יוהן: הייתי אומרת שהסקר מוטעה או נשלח לקוראים של העיתון שלך. סקרים, כמו ניסוי מדעי, כל המשתנים צריכים להיות זהים ושווים לשני המצדדים חוץ מהמשתנה המשפיע...
 אני: לא היה שום סקר, סתם ניסיתי לעצבן.
יוהן:אני יודעתמתאים לכם, לא מתבססים על עובדות אמיתיות.
 אני: זה לא מתאים לכל צוות העיתון, זה מתאים לי~
יוהן: לא נורא. (אני מנסה לרדת עלייכם בכל הזדמנות)
 אני: שמתי לב. ולכן, בגלל שאינני מוכנה לסבול עוד האשמות והחפצות על העיתון שבו אני עובדת, אני נאלצת לסיים פה את הראיון.(הניסיונות שלי לצאת רשמית זה משהו)
 יוהן במסר אחרון לאומה: האמת שאני הרבה יותר נחמדה. אבל אני משחקת דמות פה בווטאפד. אני לא יוהן, ולא רובינה, אני אני. הרבה פחות אייקונית או מוקצנת. אבל יש גם יתרונות בי(:שיהיה לך יום נפלא העורכת של העיתון המתחרה.
 אני: יום מדהימ~




אני בסדר- מאת אנונימית (חדשה)
אף אחד לא חושב עליי אלא אם כן אני מול הפרצוף שלהם ולא נעים להם.
אף אחד לא חושב על מי שהכי מצחיק על מי משמח אותם, אף אחד לא חושב על מי שלבד, אף אחד לא חושב על הרגשות, אף אחד לא חושב על מה עובר על אנשים.
הם מצפים ל-"אני בסדר"

אחד- קטע קצר מאת סקיטל
לכל אחד יש את האחד הזה, שתמיד מקשיב.
האחד הזה, שתמיד שם.
האחד הזה, שלו אכפת.
ואנו שתיים.
אך עם האחד הזה עוזב,
מה זה שתיים בלי אחד?


לא אכפת לי- קטע קצר מאת sad_girl41
לא אכפת לי מהמבטים. לא אכפת לי מהשיפוט.
אכפת לי ממך.
ורק את, זו שאמורה לשמור עליי,
דווקא את, עזבת
והשארת אותי, לבד.
מתי תחזרי? לא יודעת, אך האם תחזרי בכלל,
זה תלוי בך.


"sing 2"
אלה מכם שראו את "לשיר" הראשון, יודע שבעצם זה מסםר על קואלה שמנהל תיאטרון שרוצה למשוך אליו צופים וזמרים וכו'. הוא מנהל תחרות עם פרס כספי, אבל יוצאת לו טעות הקלדה ואז יוצא פרס כספי מאוד גבוהה, שהוא לא יכול להרשות לעצמו. בינתיים באים כל מיני מתמודדים; חלק ביישנים, חלק עם עבר מתוסבח וחלק מוזרים. בעצם יצא סרט המשך, שבו הם צריכים להתמודד עם כל מיני פחדים וזכרונות שרודפים אותם. לסרט החדש מוסיפים מלא דמויות חדשות ומעניינות.
לסיכום, אני ממליצה לכם לראות את הסרט הזה (רק למי שראה כבר את 1) , מכיוון שהוא סרט מרגש ומותח,
באנימציה יפה.



המלצה מאת sora123444  על הסדרה "בית הניייר"

לא מזמן יצא בנטפליקס החלק השני והאחרון של העונה החמישית של הסדרה "בית הנייר". העלילה ממשיכה מהמקום האחרון שבו היו הגיבורים.
הסדרה הספרדית, שיצאה בשנת 2017, הצליחה לסחוף קהל לא קטן של מעריצים בכל העולם ובישראל. הסדרה מספרת על קבוצת שודדים שמערימים על הממסד הספרדי בעזרת שודים מתוחכמים (שדידת המטבעה המלכותית ושדידת הבנק הלאומי של ספרד שנחשבים למקומות שקשה לפרוץ אליהם).
המלצה: 7.5/10
הדמויות בנויות בצורה טובה, מה שמאפשר חיבה לגיבורים, היה מידי פעם הומור כך שזה היה נחמד וחלק מסיפורי הרומנטיקה היו די טובים. היו מספר דברים שהפריעו לי בתור צופה- לפעמים הייתה דרמה מיותרת שלא כל כך תרמה לעלילה, היה לי קשה להתחבר לדמויות של בני הערובה כי הם היו דמויות מאוד שטוחות, קפיצות בין עבר להווה שלפעמים בלבלו אותי ושהרבה פעמים מרחו את העלילה על מספר רב של פרקים. הסדרה מתאימה בעיקר למי שאוהב מתח, דרמה ופשע.



joke's who? (בהנהלת Talyahzr) - בדיחת היום

הבן שלי הפיל לי את הטלפון ושבר לי את המסך... מדובר באייפון 12 פרו. בקיצור אני רוצה למסור אותו למי שמעוניין... ילד בן 4 חודשים חמוד ולא בעייתי. יונק, אבל יכול להתרגל למטרנה.




סליחה שלא העלתי אתמול, חגגנו לסבא שלי יום הולדת :)

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Dec 17, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

עיתון מרנין ~ביותר~Where stories live. Discover now