Sonunda gelmiştik evin önüne yol çok yorucu idi arabadan indim ve yeni evimizi incelemeye başladım.buraya yeni şirketimiz için geldik Ankaradan sonra buraya nasıl alışacağım bilmiyorum bunları düşünürken babamın sesi ile irkildim"kızım hadi girelim" bunun üzerine içeri girdik sitenin içinde oturuyorduk. eve girdiğimde en güzel yeri bularak odam olmasına karar verdim Boğaza bakan güzel bir odaydı.odaları ayarladıktan sonra eşyaları taşıdılar ve yerlestirdiler işler bittikten sonra rahat bir nefes aldık.yarın da yeni okuluma kayıt yaptıracaktık çok heyecanlıydim.bunları düşünürken uykuya dalmıştım sabah kalktigim da saat çoktan on olmuştu elimi yüzümü yıkayıp aşağıya indim kahvaltimı yaparken babam"hadi kızım acele et "
"Taman babacığım geliyorum"hemen kalkıp dışarı çıktım.okulun önüne gelmistik babam daha önceden konuşmuştu müdürle zaten sadece sınıf ayarlaması vardı içeri girince "hoş geldiniz özgür bey "
"hoşbulduk müdür bey "
"telefonda da dediğim gibi sınıf ayarlaması için geldik"
"evet isterseniz en başarılı sınıfa alalım "
"evet olur hangi sınıf o"
11C sınıfı efendim"
"kızım ne diyorsun sende "
"olur babacığim "
"kızınız da onayladığına göre yapıyoruz kaydı"
"tamam müdür bey" sınıf ayarlandıktan sonra alışverişe çıktık .babam şoförü yanıma bırakıp gitti bende her kız gibi alışverişe başladım .tam mağzaya girerken karşıdan gelen biri omuzuma çarpınca sarıldım ama hiç umrunda bile olmadı arkasını bile dönmedi bu kadarda kabalık olmaz ya çarpan çocuk okadar da sert birine benzemiyordu aksine yakışıklıdıda