Sonunda beklediğim gün gelmişti okulun ilk günüydü şimdi oraya nasıl alisacaktim.Bahçenin kapisindan girdiğimde okulun kalabalık olduğunu gördüm şimdi bu kadar insanın içinde nasıl arkadaslar bukacaktım etraftaki herkes gruplar halinde oturmuşlar ozlem gideriyorlardi arada yanından geçtiğim gruplarin bana baktiginı hissediyordum okulda yabancı olduğum belki oluyordu galiba.tam bu düşüncelerle yürürken müdürün sesi geldi klasik hersene yapılan konuşmalarıni yapacaktı kimse dinlemiyordu zaten konuşma bitince sınıflara geçildi ben daha sinifimin yerini bilmiyordum katlari gezdikten sonra buldum kapıdan girdiğimde herkes dikkatini bana vermişti boş bir yer ararken birinin gel buraya otur sesini duydum ve onun yanına gittim.çok sevimli omuzlarının orda biten siyah saçları çok tatlı duruyordu.çantamı koyduktan sonra tanışma faslına geçtik hemen "merhaba ben Rana "
"memnun oldum bende Nisan"
"okulda yenisin galiba"
"evet bu sene geldim"
Biz sohbeti ilerletmeye kalmadan sınıf öğretmenimiz geldi oda bir iki konuşma yaptıktan sonra beni sınıfa tanıştırdı
İlk ders böyle geçerken bizde Rana ile arkadaş olmuştuk tenefüste bahcede gezerken gözüme bir grup takıldı beş kişi idiler ve biri tanidik geliyordu biraz düşündükten sonra buldum alışverişte bana çarpan çocuktu demek oda burda okuyordu Rana ya onları göstererek sordum"şu gruptakiler kim"
" başta oturan siyahlı Tuna okulun en popüleri yanlarindaki beyaz tröstlü enes o onlarla fazla takılmaz diğerleri Taner sarışın olan yeşilli Berke diğeri de Alp"
"bunlar hangi sınıftalar"
"11/D "
Demek onunla aynı okuldaydik ama okulun popüleri olmakta haklı yani giyiniş tarzı bile herkesi büyülüyordu içeri zili çaldığında sınıfa doğru giderken karşıdan gelen bir grup gördüm yüzleri belli değil di İyice yaklaşınca baktım ki Tuna gil onu ilk defa yakından gördüm çok yakisiklıydı ve tam karşı sınıfınıfımızdaydı .Rana ya alismaya başlamıştım okul çıkışı servisler ayarlanırken Rana ile aynı sitede oturduğumuzu öğrendim buna çok sevindim okula gelip giderken yanlız değildim artık