Capitolul 18- '' Multumesc! ''

633 40 5
                                    

Justin P.O.V

M-am indreptat catre David si James si m-am prefacut ca nu s-a intamplat nimic. Mi-au explicat cum trebuie sa scapam de Ally si sincer sa fiu,credeam ca se vor gandi la ceva mai bun...

Trebuia sa fiu de acord cu tot ce ziceau ei,asa ca ii aprobam in tot.

-Voi stati aici. Revin. a spus James

Aveam vaga impresie ca se duce spre Ally.

Si chiar asa era. Am stiut asta in momentul in care Ally a inceput sa tipe.

Am vrut sa merg spre ea, am vrut sa o salvez de orice ii facea James,dar David nu ma lasa,ma prinsese de mana.

Peste cateva secunde, James a adus-o pe Ally in fata mea,legata.

David incerca sa ma lege si pe mine la maini,spunand:

-Stiam ca aveti un plan. Nu o puteai lasa asa pe tarfa aia.

Mi-a bagat mana in buzunar si mi-a luat cheile.

-Acum nu ne mai pacaliti. Veti muri,amandoi. Daca noi in viata nu am putut sa o avem,nici tu nu o vei avea aici. a spus David

-Nu inteleg de ce totul se rezuma la mine. Eu..eu nu am vrut sa fac nimic! Cel mai bine ar fi sa ma omorati pe mine! Justin nu are nicio vina! Eu sunt singura vinovata aici...Eu te-am ranit James si ti-am dat sperante false. David,eu sunt singura care te-a facut sa devii ce esti acum, iar tu Justin..eu te-am facut sa treci prin toate astea,in loc sa iti vezi de cariera ta. Viata mea s-a dus de rapa. Nu vedeti in ce hal am ajuns? Stau numai in spitale,sunt rapita, trebuie sa indur o multime de lucruri, iar meseria mea...am crezut ca voi deveni cineva,dar nu a fost asa. Decat sa mai traiesc aici,pe pamant si sa sufar mai bine plec de aici,oricum am cauzat numai rau...a spus Ally,iar instantaneu a inceput sa planga

Cand i-am auzit cuvintele rostite,gafaielile in voce cand vorbea,iar lacrimile care incepusera sa curga ca o cascada pe obrajii ei,facandu-i ochii rosii m-au facut sa imi dau seama ca ea este doar un inger care a suferit mult prea mult.

Nu merita asta. Haina ei alba a fost calcata impicioare o data si nu mai permit ca durerea sa mai faca asta din nou. Jur ca o voi salva si nu o voi mai lasa vreodata singura!

- Sa nu mai spui asta niciodata,Ally! Nu trebuie sa mori! Fara tine eu nu exist! Si daca tu mori, eu va trebui sa fac la fel, dar crede-ma ca asta nu e momentul! NU acum! am tipat,uitandu-ma la ea,privind-o fix in ochii.

-Foarte emotionant,dar e prea tarziu...a spus James imprastiind benzina peste tot.

David radea exact ca un psihopat si a aprins o bricheta.

-Nu face asta! am tipat

-Prea tarziu!

A spus si a aruncat bricheta pe jos,iar focul si-a facut aparitia.

Cei doi au inceput sa fuga prin foc,cautand iesirea.

Aerul devenea din ce in ce mai greoi.

-Ai incredere in mine,Ally! Voi scapa! i-am spus incercand sa ma desfac la legaturile de la maini.

-Nu,Justin! Pana aici a fost!

Ba nu,Ally...nu aici se termina. Am gandit si apoi m-am apropiat cu mainile de foc,astfel mi-am ars sfoara cu care eram legat.

De afara se auzea sirena de la masina politiei.

Aveam o sansa sa scapam.

Politia a ajuns. James si David nu aveau cum sa mearga atat de departe.

My old love[Justin Bieber] - TerminataUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum