Justin P.O.V
Spune-mi Doamne ca nu vrea sa-si ia viata! O iubesc si nu-mi pot imagina viata fara ea!
Am inceput sa alerg disperat dupa ea. Nu o vedeam,nu stiam pe unde a luat-o,nu stiam ce sa fac. Trebuie sa o gasesc!
Dupa ceva timp de alergat,m-am oprit. Nu o gaseam. Era aproape imposibil,pana cand, o fata care statea pe o banca,cu bagajele langa ea mi-a atras atentia.
Oare sa fie ea? Chiar aici?
M-am dus spre ea si mi-am pus mana pe umarul ei. Aceasta s-a intors privindu-ma. Si era ea. Era Ally.
-Ally...am zis eu
Ea nu a zis nimic,dar lacrimile au inceput sa apara pe obrajii ei,ca niste rauri.
Atunci bruneta si-a luat bagajele in mana si a fugit.
-Ally! Ally,stai! Asteapta-ma! am tipat dupa ea,dar nu se uita la mine.
-Ally! Nu! a fost ultimul meu tipat.
Dintr-o data o vad pe asfalt,plina de sange,pe tot corpul,soferul masinii devastat care a mers spre ea,apoi o masina de politie a ajuns si o ambulanta. Eram impietrit,nu puteam sa ma mai misc sau sa scot vreun sunet.
Priveam ca un prost neputincios la accident,in timp ce medicii o puneau pe targa pe Ally,iar politia interogandu-l pe acel om.
Dupa ce ambulanta a plecat cu luminile aprinse si sirena pornita,mi-am dat seama exact ce se intampla. Si voiam sa ma duc sa-l bat pe nenorocit,dar starea lui Ally,era mai importanta.
Am inceput sa alerg pana la spital.
Am ajuns chiar dupa ce ambulanta parcase masina.
-Ally! Ally,te rog! Trezeste-te! tipam eu mergand cu medicii si tinandu-ma de patul pe care era asezata.
-Domnule,va rog! Trebuie sa intram in sala de operatie. Plecati de aici! a zis medicul
-In..sa-sala de operatie? am zis eu inghitind in sec
-Da! Starea ei e foarte grava! Trebuie sa actionam rapid! Sunt sanse mari sa o pierdem! Impactul a fost urias!
Si din nou,am impietrit. M-am sprijinit de peretele alb,lasand ca lacrimile sa apara pe obrajii mei,inspiram si expiram greu,aveam ochi mari,privind in gol.
Mi-am pus capul in palme si am inceput sa plang in hohote! Asta nu se putea intampla! Nu o pot pierde! Nu vreau asta!
Telefonul mi-a vibrat in buzunar,sigur era Selena,dar nu am chef sa-i raspund.
Ce ma fac? Daca-daca medicii nu o pot salva? Nu,Justin! Nu gandii asa!
Ally P.O.V
Nu-mi mai amintesc nimic. Stiu doar ca l-am vazut pe Justin,iar apoi am deschis ochii vazandu-ma intr-o camera alba,iar apoi un medic si trei asistenti deasupra mea. Atat.
Nici acum nu stiu ce fac. Sunt doar...Sunt doar eu,intr-o ''camera'' alba,defapt nici nu stiu ce e. Adica e totul alb. Nici urma de vreun om.
Chiar nu stiu unde ma aflu.
Tot ce vad in jurul meu e alb,iar eu port o rochie alba,pana la genunchi,larga,sunt desculta,am parul lasat pe umeri...Am murit? Sau ce-i cu mine?
Ma plimb pe aici,simt cum adierea fina a vantului imi mangaie corpul...Dar doar atat.
Dintr-o data vad un om,de la departare pare a fii Justin. Am alergat spre el.
-Justin? am spus intorcandu-l,dar nu era el
-Oh,scuze. Te-am confundat.
-Nu-i nimic. Eu sunt ..nu conteaza,vei afla la un momentdat.
-Cum? am spus eu,dar acesta s-a transformat in fum si a disparut
Cum adica voi afla la un momentdat? Ok,cred ca se intampla ceva ciudat aici.
Dintr-o data aud cum cineva plange. Acel cineva era..Justin! Si plangea in hohote!
-Justin? Justin unde esti? De ce plangi? am spus eu
Si din nou,nimeni nu-mi raspunde...
-Ce dracu se intampla? Justin!
Am inceput sa alerg in directia de unde venea zgomotul,iar acolo era o oglinda. M-am dus spre ea si mi-am vazut reflexia.
Si din nou,l-am auzit pe Justin cum plangea.
Atunci lacrimile si-au facut aparitia si pe obrajii mei,inima a inceput sa-mi bata mult,mult mai tare si respiram greu.
Iar oglinda,s-a transformat intr-un fel de portal,adica il vedeam pe Justin cum se sprijinea de perete si plangea.
-Ally! Te rog! tipa el,iar o asistenta i-a adus in pahar de apa.
Mi se rupea inima sa-l vad asa,deci am intrat in acel portal.
Si am ajuns in fata lui Justin,dar ca o ..fantoma. Nu ma vedea,nu ma auzea,nu stia ca sunt acolo.
-Nu mai plange, dragostea mea! Te rog! am zis eu sarutandu-l pe obraz
Apoi am inceput sa merg pe holul spitalului,pana am ajuns in sala de operatii.
Unde ma aflam eu pe o masa,iar medicul impreuna cu asistentii sai,incercau sa ma salveze.
Pe fata aveam rani,la fel si pe maini,picioare...Aratam oribil.
Se pare ca accidentul a fost urias. M-a lovit foarte tare.
Dar Justin e aici,de doua ore,de cand medicii sunt in operatie...Si nu se poate oprii din plans..
Dragostea mea,viata mea,Justin...O lacrima a cazut usor pe obrazul meu,se pare ca si fantomele plang.
Atunci m-am dus din nou la Justin,care vorbea la o asistenta.
-Va rog! Spuneti-mi ce se intampla acolo! Vreau sa intru!
-Domnule,calmati-va! Operatia nu s-a terminat! Luati loc!
-Nu pot sa stau jos! Vreau sa stiu ce se intampla!
-Imediat cum ne operatia se termina si domnul doctor ne anunta ceva,sa spunem.
Atunci Justin a inteles si s-a pus pe un scaun,dand cu paharul cu apa in perete.
Eu m-am pus langa el,l-am imbratisat.
-Totul va fii bine,Justin. Adica,sper! Nici eu nu stiu ce-i cu mine,nu stiu daca voi rezista.
Atunci m-am indepartat de el si m-am intors in locul alb de unde venisem. Atunci oglinda disparuse,iar eu m-am pus pe jos,mi-am strans genunchii la picioare si am inceput sa plang.
Ma doare,ma doare tare sa-l vad pe Justin in halul ala. Dar daca operatia nu va reusii,macar sa treaca peste. Sa nu se mai gandeasca la asta. Sa fie fericit cu cine vrea el!
Cred ca e mai bine pentru toti daca voi ramane aici,chiar daca voi fii singura...Macar nu voi mai suferii atat pe lumea aceea...
Hei,hei kids! Am revenit dupa 1.000 ani :))) Stiu ca-i scurt acest capitol si trist,naspa,plin de greseli,but..asa e inspiratia mea,afara ploua,eu maine am olimpiada...azi trebuie sa invat. Toate bune :(((
Va rog mult de tot sa ma ascuzati pentru greselile...sunt sigura ca ciudate,pe care le-ai gasit si vreau sa stiti ca va iubesc mult si va multumesc din inima pentru 5.3k lecturi, 264 voturi si 84 comentarii. Inseamna mult pentru mine! Ly all ♥
xoxo Criss
CITEȘTI
My old love[Justin Bieber] - Terminata
Fanfiction[Este al-2-lea volum din seria Iubire adevarata sau minciuna?] Alison Carter isi ia viata in dinti,devenind unul dintre cei mai faimosi impresari,dupa terminarea facultatii. Isi reintalneste vechea iubire,aceasta fiind un client neasteptat,dar impo...