Capitolul 16 - '' Asta a fost! ''

985 45 10
                                    

In acel moment si-a dat ochelarii jos de la ochi si i-am putut vedea chipul.

Nu-mi vine sa cred. Este el? E chiar el? E chiar aici? Defapt eu chiar sunt in masina la...David!

-Ce dracu cauti tu aici? Parca ai spus ca ma vei lasa in pace si pe mine si pe Justin!

-Chiar am spus eu asta?

-Da! am tipat

-Calmeaza-te,papusa...Eu nu-mi aduc aminte sa ca fi spus asta...

-Cum am putut sa te cred? Cum am putut sa cred ca totul va fi bine?

-In mod normal te-as face proasta, dar ma abtin...Si sa-ti spun ceva. Viata nu e roz,papusa si nici nu va fi. Mi-am dat seama de multe lucruri cand am fost inchis...

-Meriti sa fi inchis! Esti un sobolan care merita sa stea sub pamant!

-Daca mai scoti un cuvant iti jur ca inchui masina si ii dau foc...cu noi inauntru!

-Esti nebun? Cum sa faci asta?

-Taci! Ti-am zis sa taci! Ca nu imi e greu sa deschis portbagajul si sa iau motorina si bricheta din buzunar.

-Esti un om fara scrupule!

-Mai asteapta putin...cand ajungem acolo sa-mi spui asta.

-Unde ma duci?

-Daca ti-as spune nu ar mai fi surpriza,nu?

-Esti o persoana bolnava si fara inima. 

-Din cauza ta am ajuns asa! 

-Nu-i adevarat! Eu nu ti-am facut nimic! 

-Nimic zici,ha? De ziua mea ai facut sex cu boul ala in baie! 

Cand am auzit ce mi-a spus am lasat capul muscandu-mi buza inferioara...Avea dreptate.

-Nu mai zici nimic,nu? Din cauza prostiei aleia am ajuns ce sunt acum. Sa fiu urmarit de politie,sa stau inchis la parnaie...

-Esti un obsedat!

-Din vina ta!

-Te rog...daca ma iubesti,lasa-ma sa plec.

-Te iubesc,tocmai de asta te tin aici. Nu pleci. Esti a mea.

-Daca m-ai iubii nu mi-ai face asta. Si nu sunt a ta! Nu sunt a nimanui!

-Gata,taci! Nu mai vreau sa te ascult! a zis si mi-a pus o pamblica neagra la gura,legandu-mi mainile si picioarele cu o sfoara.

A continuat sa conduca...Nimeni nu mai spunea nimic. Dar toata durerea pe care o simteam in acel moment,nu doar de la legaturi,si-a facut aparitia prin lacrimile care curgeau pe obrajii mei.

Dupa cateva minute a oprit masina,iar corpul meu s-a lovit dur de bancheta din spate.

A deschis usa si a iesit,dupa care a deschis-o si pe a mea si m-a carat in brate pana intr-un depozit.

Istoria se repeta. Stiu ce se va intampla. Acum Justin nu e aici. Nu mai am scapare. Ori ma violeaza ori ma omoara. Una sigur este...

De ce nu pot si eu sa fiu o fata normala? Nu,Alison trebuie sa fie rapita de o mie de ori,sa traiasca in spitale,sa vada cum e sa fi pe moarte, sa planga nopi si zile la rand,sa nu poate avea o cariera...Cea mai perfecta viata! 

My old love[Justin Bieber] - TerminataUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum