Spadł pierwszy śnieg. Idealnie, bo w całym Teyvacie rozpoczęto właśnie poważniejsze przygotowania do Świąt Bożego Narodzenia. Choinki, światełka, prezenty... Zaraz!
A gdzie pierniki? Jeszcze wczoraj na tej tacy leżały dziesiątki puszystych, lukrowanych pierników! Kto porwał, zjadł i zostawił same okruszki?! Przyznać się!
Cisza. Nikt nawet nie pisnął, bo doskonale wiedział, że złodziej jest już daleko i kradnie kolejne słodycze.
Trzeba było coś z tym zrobić. Rozwieszono ulotki, listy gończe i wszystko, co mogło jakkolwiek pomóc. Każdy z mieszkańców każdego regionu miał teraz jedno, bardzo ważne zadanie:
Znaleźć piernikowego złoczyńcę i pomścić każdy niewinny wypiek!
Rozpoczął się wyścig. W końcu nagroda czeka tylko na wygranego! Nawet Wy, nie wiadomo, czy dla pieniędzy, czy z chęci pomocy, postanowiliście dołączyć do licznego grona detektywów i dowiedzieć się, kto za tym stoi.
Czy na koniec wskażecie dobrze, czy postawicie na niewinnego? To wszystko zależy od Was!
~~~~~~~
UWAGA!
• Jeśli nie będziesz odpisywać w święta, to jak dla mnie zupełnie w porządku! Rozumiem, że ten czas możesz chcieć spędzić z rodziną albo z dala od telefonu.
• Jeśli nie chcesz uczestniczyć w tym wydarzeniu, to żaden problem! Ale nawet w takim wypadku musisz pisać w tym rozdziale, dopóki nie pojawi się kolejna część (w takim przypadku możesz kontynuować wątek, który pozostawiłeś/aś w poprzednim rozdziale, tylko w tej części).
• Podczas śledztwa możesz bez końca odwiedzać miejsce "zbrodni".
• Możesz rozmawiać ze świadkami kiedy zechcesz, jednak mogą oni odmówić współpracy. W takim przypadku możesz zmusić ich do gadania, ale osobiście nie polecam tego robić... Teraz w całych miastach aż roi się od straży.
• Wszystkich złodzei jest trzech, ale każdy skupia się na jednym regionie. Jeśli uczestniczysz w wydarzeniu, możesz wybrać jedną z tych dwóch opcji:- Szukać złodzieja w regionie, z którego pochodzi Twoja postać;
- Szukać złodzieja w innym regionie, niż ten z którego pochodzi Twoja postać.
• Po całej mapie rozsiane są ślady i tropy, które pomogą w śledztwie, ale aby znaleźć sprawcę nie musisz znać ich wszystkich.
• To wydarzenie skończy się pod koniec stycznia, bo do świąt jest za blisko, by można to było uznać za koniec. Mogę jednak przedłużyć ten "event", jeśli uznam, że szkoda byłoby kończyć w momencie, gdy jesteście tak blisko odgadnięcia sprawcy.
• Na koniec wydarzenia - bez względu na to, czy odgadliście, kim jest złodziej - opublikuję specjalny rozdział, w którym wszystkie zagadki będą wyjaśnione.
• Wesołych świąt i miłej zabawy! ^^Mondstadt:
Stormterror's Lair
Brightcrown Canion
Wolvedom
Dawn Winery
Springvale
Daudaupa George
Cape Oath
Falcon Coast
Dragonspine
Windrise
Thousand Winds Temple
Starsnatch Cliff
Whispering Woods
Starfell Lake
Stormbearer Mountains
Stormbearer Point
Cider Lake
Miasto Wiatru:
- Mury
- Most
CZYTASZ
Genshin Impact RP (Zapisy Zamknięte)
DiversosGenshin Impact rp - co tu więcej pisać? Nie będziemy rozwodzić się nad tematem tej gry. Po prostu zapraszam! (Wszystkie grafiki są znalezione w przeglądarce Google. Jeśli jesteś ich autorem i nie chcesz, bym ich używała, proszę, napisz na moją skrzy...