Y/N:Izvolite!
Sipala sam nam tog pica.
Jin:Samo nemoj da preteras.Y/N:Ne brinite se Vi za mene.
Rekla sam to u vec nekom polutreznom stanju.
Ustala sam sa casom u ruci i legla na lezaljku koja je bila pored bazena.Nakon par minuta dosao je i on za mnom.
Gledala sam u Zvezde.Y/N:Kako su lepe..
Jin:Volis zvezde?
Y/N:Mnogo..Znate li da se nekada verovalo da na nebu ima Zvezda,koliko i ljudi na Zemlji,odnosno da svako po rodjenju dobije svoju zvezdu koja predstavlja njegovu dusu.
Jin:Nisam znao..
Y/N:Kada osoba umre,telo se rastavlja od duse(Zvezde) i ona pada,odnosno odlazi na onaj svet.Zato se kaze da postoje Zvezde padalice.
Jin:Ovo je zanimljivo.Znas li jos nesto o njima?
Y/N: Zvezde ne trepere,neke su tople,a neke hladne...
Jin:Kako znas sve to?
Y/N:Zanimalo me je..
Jin:A zasto?
Y/N:Jer kada sam ih nocu posmatrala izgledale su mi usamljeno,daleke svetlucave tacke.I ja sam se osecala usamljeno tada..
Osetila sam da me gleda.To jest,u moj profil.
Y/N:Zasto me gledate tako?
Jin:Zanimljivo mi je.Lepa je noc..
Y/N:Jeste..
Jin:Pricaj nesto o svojoj porodici.
Odmah sam pocela sa pricom.
Y/N:Moj tata je krojac,a mama domacica.Nekada mu je pomagala u tome,ali godine i bolest joj ne dozvoljavaju.
Jin:Imas li brata,sestru?
Y/N:Nemam.Ja sam jedina.Cak je mama i mene jedva rodila.Ona i moj otac su se uzeli jako mladi,ali nisu mogli da imaju dece.Pokusavali su puno godina,nekoliko puta je bilo bezuspesno,ali na kraju su ipak uspeli.Mamina trudnoca je bila mnogo teska i naporna.Doktori su govorili ako se bude stresirala da ce opet pobaciti.Tada je i prestala da radi sa mojim ocem.
Jin:A kasnije?
Y/N:Kada sam se rodila,bila je uz mene,odgajala me..kada sam bila vec srednja skola,dosta se razbolela,mislili smo da nece preziveti,ali ipak sam imala nade da ce preziveti.Moja mama je jaka.
Blago se osmehnuo.
Y/N:A Vi?Vasa porodica?Jin:Kod mene nema puno da se prica.Moji roditelji su poceli ni iz cega.Otac je radio i radio i na kraju uspeo.Kasnije sam odrastao i preuzeo sve to.
Y/N:Imate li brata,sestru?
Jin:Nas ima puno,ali imam samo jednog rodjenog brata.Mladji je od mene.Malo djubre..
Y/N:Gde je on?
Jin:Cas ovamo,cas onamo..nekada dodje u firmu,ali samo na neko vreme i odmah se vrati.Studira u Americi,pravni fakultet.Mada isto kao i da ne studira.To ga ne zanima.Vise se interesuje za muziku,ali pravo je upisao zbog oca.
Y/N:Neka se bavi muzikom onda.
Jin:Lako je reci..nas otac je jako strog.Ne prihvata ne kao odgovor.
Kasnije smo jos malo lezali u tisini.Ja sam za to vreme i dalje pila pomalo onog pica.
Odlucila sam da ustanem malo.
Jin:Gde ces?Nisam mu odgovorila i odmah sam se okrenula ka bazenu.Dok sam isla ka njemu,sprtljala sam se za neko crevo i upala u bazen.Tako obucena..
Jin:Y/N!?
Ja ne znam da plivam.Pocela sam da zovem upomoc kao budala.
Y/N:Upomoc!Upo-udavicu se!
Jin je odmah skocio u bazen.
Jin:Polako!Ne deri se!Y/N:Upomoc!
Izvukao me je.Jin:Jesi dobro?
Nista mi nije bilo.Samo sam klimnula glavom kao da sam dobro.
Jin:Pazi kuda ides.
Y/N:Otkud ja da znam da ce u ovakvom hotelu biti crevo pored bazena!?
Dok se smejao,dao mi je casu vode.
Trebalo mi je vode,ali ne da se okupam.Kasnije smo usli unutra.Ne secam se ni kada sam zaspala.
Jin's POV:
Nekako sam je doveo do sobe.Cim se spustila na krevet zaspala je.Ali je bila mokra.
Jin:Ne sme da zaspi ovakva..sta da radim?Gledao sam u nju.Lepa je devojka..tek sam sada primetio..
Moram da je presvucem u pidzamu,ali kako cu?Pidzama je vec bila pored kreveta.Pokusao sam da je skinem,a da ne gledam.
Obukao sam joj gornji,pa donji deo pidzame.
Radio sam to u polu zmurecem stanju.Jin:Platices ti za ovo..
Otisao sam da se istusiram.
Kasnije sam legao na fotelju pored.Y/N's POV:
Osecam kako me nesto udara u lice,a to nesto je Sunce.Ustala sam i videla da sam u krevetu.
Y/N:Kako sam ja dosla ovde?
Drzala sam se za glavu,jer me je bolela kao nenormalna.Pogledala sam niza se i videla da sam u pidzami.
Y/N:Kako?Nemoguce..
Ustala sam brzo.Jina nije bilo u sobi,ali to nije dugo trajalo.
Posle nekoliko trenutaka uleteo je u sobu.
YOU ARE READING
ASSISTANT || KSJ || FF
FanfictionVolela bih da kada si tuzan ja porastem i budem veca od tebe od svemira,i da te zagrlim i u tom zagrljaju rastopim svaki atom tvoje tuge..🤎 ~ Sve ovo je samo plod piščeve mašte.⚠️ započeta:08.12.2021. završena:10.01.2022.