A deschis usa.
- Micul dejun, ora 8:30 fix sa fii acolo! a spus scurt fara macar sa ma priveasca.
Ciudat, pentru ca stiam sigur ca micul dejun este la 8:45. In fine, m-am pregatit si m-am dus catre sala de mese. Iarasi, cineva m-a tras si mi-a pus mana la gura. Era Will. M-a adus intr-o debara. Ce dragut... 😒
- Ce mod frumos de a imi spune ca vrei sa vorbesti cu mine...
- Hei... Voiam sa iti zic a imi pare rau pentru aseara. N-ar fi trebuit sa fac chestia aia. Iarta-ma.
Wow, m-am mirat sa aud asta. Parea asa insensibil si incapabil de a spune ceva nejignitor, dar sa-si ceara scuze! Wow...
Apoi m-a privit in modul ala al lui care te zboara de pe fata pamantului si iti face genunchii sa se inmoaie.
- E...ok... Eu... Mi-e foame... Ma duc la masa... Aaa...pa. si am iesit din debara repede, incurcandu-ma in picioarele mele si vrand sa ma bat singura.
Si... Am ajuns la timp. Micul dejun CHIAR ERA la 8:45 si n-am intarziat. Will a iesit si el dupa ceva timp, ca sa nu para suspect. Apoi s-a asezat la 3 mese distanta de a mea. In timp ce mancam, luminile s-au stins, sirenele au inceput sa urle si intreaga incapere uriasa a fost cuprinsa de o lumina rosie. Era un haos total. In sala de mese au patruns oameni cu arme... Aceeasi care m-au rapit si care au incercat sa ma omoare. Unul cu o pusca venea spre mine. Am luat o tava, i-am aruncat-o in cap si i-am dat un picior in mutra ca sa-l las la pamant. Altul era pe cale sa ma ia prin surprindere pe la spate, dat Will l-a prins si l-a lovit. M-a luat de mana si mi-a spus "Fugi!". Mi-a fost dor de asta...
In timp ce alergam pe coridoarele lungi, Will mi-a spus cateva lucruri.
-Mergem in camera cu echipament si arme. Iei ce iti spun eu, faci ce iti spun eu. Nu am mai fost atacati de cand... vocea i s-a stins si a ramas ingandurat.
- De cand ce?
- E un caz rar. Putin probabil. Nu te ingrijora, e ok... dar se vedea pe fata lui ca nu era ok.
Am ajuns in camera de care spunea Will. Am reusit in cele din urma sa imi pun chestiunea aia complicata a un puzzle de echipament si am fugit. Will mi-a explicat ca ma va duce la sediul principal unde voi fi in siguranta, iar el va pleca sa se lupte cu Autoritatea. Am intrebat de ce fac asta.
- Te cauta pe tine. Esti un caz rar, Miranda. Vor sa te ucida pentru ca le e frica de puterea si abilitatile tale.
- Pfff... Abilitati... Eu nici o musca nu reusesc sa prind.
- Nu e vorba de asta. O sa iti explic.
Am intrat intr-o incapere cu 3 pereti. Da, 3. Unul lipsea. Era deschis catre un camp. Ne-am urcat intr-una din masinile mari care seamanau cu niste tankuri.
- Calc-o. am tipat, pentru ca inarmatii ne ajungeau din urma.
CITEȘTI
Cioburi de intuneric
Novela JuvenilMiranda traieste intr-o lume... Altfel. Dupa ce descopera ca e o vrajitoare, este rapita de slugile unui rege puternic ce se teme de puterile ei, si de aceea vrea sa o omoare. Fiul sau, Will, se indragosteste de Miranda acum ostatica. Oare va reusi...