(2) Част 💕

39 4 0
                                    

Днес се събудих с миреса на палачинки (обожавам палачинки🤤) Приготвих се и слязох в кухнята
Нати:Добро утро мирише одивително!
Марина:благодаря❤️хайде седни и яж че ще истинат. Закусвах ме докато телефона ми не звънна. Марина!! Шефа звънни.
Марина:айде ма ол ко чакаш покана айде вдигни 😂.
Натали:Добро утро шефе.
Шеф: Няма да е добро Наталия днес със Марина ви искам след половин час ясно! там ще обеснявам. (КРАЙ НА РАЗГОВОРА)
Марина : на тоя дъртак много му знае устичката някой ден шаму разбия грозна та муцуна заклевам се в вилицата на баба ми марушка от Ямбол 😂😂.
Натали:ади ма че ша зъкаснем оня ша има да ни мрънка на главата. Наядохме се на бързо и измих чиниити отидох да се опрая.
"
SKIP TIME"
Шеф : seokjin от бандата на Bts открадна стоката ни искам ти и Марина да отидете в Bysan и да им направите капан и да ми донесете стоката затова ще ви потрябва малък екип.
Имате  още една задача да ми донесете
KIM - teohung и Park-Namdjun. Утре в 12:00 часа ще се видим. Довиждане момичета.
Нати и Марина : довиждане.

*ИЗВЪН ЗАЛАТА*
Наталиа: оф тоя и нов екип ни намери и отгорему трябва да хващаме и (техюнг и намджун) мамка му.
Марина: с кого ли  утре ще ни запознаем нямам търпение.
Наталиа:аз пък не нали знаеш че не храсвам нови запознанства.
Марина: искаш ли да ходим на шопинг трябва да си купя нови обувки.
Наталиа: добре хайде може ияз да се намеря нещо.
СЛЕДВА ПРОДЪЛЖЕНИЯ!

ЗДРАВЕЙТЕ ПАК ХОРА😘👋
ХАРЕСВАЛИ ВИ 2-ГЛАВА
АЗ МИСЛЯ ЧЕ НЕ Е ЛОША
МОЛЯ ПИШЕТЕ В КОМЕНТАРИТЕ ДАЛИ ВИ ХАРЕСВА. Чао за сега ❤️Marinadimitrova99

The two best friends (Mafia)Where stories live. Discover now