Гледна точка на Кима:
Вече сме пред странния ресторант който ни заведоха шефа, натали и Марина. Да но само не ни отровят ( скръстих се преди да вляза вътре😳🤞🙏)
**Край на гледната точка на кима**
Вече сме се настани ли на една маса до прозореца. Натали: отивам да поръчам нещо искате ли за пиене?
Шефа: за мен една кола.Марина: искам фанта скъпа.
Джинсу: за мен чай с мента.
Кима: една студена вода.
Наталиа: добре тогава отивам.
Марина: шефе сага какво ще правим с ония тримата.
Шефа: искам да се сближи те с тях.
И да отмъква те информация за тях но внимавайте намджун е много умен.Те видяха ли ви когато...
Наталиа: какво да ли видяха? ( попитах докато слагах нещата на масата)
Марина: шефа иска да се сближим с ония тримата за да отмъкнем повече информация за тях.
Шефа : така нека продължа изречението си Марина. ( каза го със сърказъм) 😑
Марина:да ви продължа
Мозака не искате ли.
(Каза си го под носъси)Шефа : казали нещо🤨
Марина : не
Шефа: така както казах искам да се сближи те с тях за информация. Питах да ли ви видяха когато ги отвлякохте?
Наталиа: нас не ни видяха но джису я видяха тя беше примамка.
Шефа: добре тогава, За сега джинсу няма да очаства. Вече имам план.
Марина: но шефе сеокджин ние виждал.
Шефа: не се замислих за това трябва да направя нещо но какво?
Наталиа: защо не го изпратите в друга държава. Ще го сложат в къща с кима и ще се спретелят и така ще имаме информация без да ни разкрие. Какво ще кажете?
Шефа: това е страхотна идея браво на теб Натали ти си мозъка на групата.
Наталиа: благодаря😄
Кима ти какво мислиш за това?Кима : аз нямам проблем да отида в друга държава за малко🙂 **усмихва се**
Марина: добре ами какво ще правим със джинсу?
Шефа: джинсу тъй като няма работа за теб ще ти предложа да отидеш на почивка. Когато имаме нужда от помощ ще се обадим ясно. Ще ти резервирам билет за утре за малдивете.
YOU ARE READING
The two best friends (Mafia)
Mystery / ThrillerДве момичета две момчета.. Какво ли ще стане? Чети и ще разбереш😉