(3)глава

25 4 0
                                    

       "SKIP TIME"

ГЛЕДНАТА ТОЧКА НА МАРИНА:

След като излязохме от мола се опътих ме към маникюриската за да си направим нови нокти (хехе 😋)

След три часа вече сме готови и излязохме от маникюриската.

( хора имам проблем тъпия си Интернет и не мога да кача ноктите сориии😭)

Наталиа: офф най-накрая ще си отида във вкъщи. Изморих се много искам да си поспя в мекото си легло 🙂

Марина: хайде да си вземем по един дюнер.

( сигурно се чудите как в Сеул има дюнери
Имаме приятели от България които са отворели магазин тук много готино а 😄)

Наталиа: как може да побираш толкова храна във стомаха ти много си странна (извънземно такова в реалния свят наистина си яде много ама пак си скелет на батерии🤣)

Марина: знам!! Ометна си косата като кайли дженер 😅

Наталиа: глапачето ми! Одарих я зад връта.

    "  Skip time "
наталиа: НАЙ-НА КРАЯ УДОМА.
Марина: все тая мога да обикалям по цял ден без да се измарям. да ли найстина съм малко странна 😂(казвам си го тихо за не чуе Нати че ще ме подиграва цяла седмица хахах 😂)

" НА СЛЕДВАЩАТА СУТРИН"

Станах с надута до дупка чалга. Слизам да ви дя квостаа.

И кво да видя Марина осилила до дупка с микрофона в ръка и пеи песънта на азис тромпет🤣  марина: СУПЕР АБОНАТИ СА МО ТАРИКАТИ.....

Вече не здържам салзите си от смях🤣🤣🤣🤣🤣

" МАЛКО НА ПРЕД ВЪВ ВРЕМЕТО"

вече сме пред офиса на шефа който ни чака с две момичета. Сигурно са на нашите години едната е с руса дълга госа с татос на ръката си а другата с кафява коса не много дълга.
Марина: Изглеждат симпатични.

Наталия: хайде да влизаме.

Марина: Окей глупи😘

Шефа: добре дошли момичета на станете се на дивана, така както ви споменах вчера ще се запознаете с новите ви колеги представете се момичета.

Момичетата: здравейте аз съм Джеон Джинсо и съм на 19. Приятно ми е да се запознаем. Здрависахте се, здравей аз съм Парк Наталиа но можеш да ме наричаш само с второто ми име.
Аз  съм на 18 години. *усмихнах се*

The two best friends (Mafia)Where stories live. Discover now