Y/n je Tommyho staršia sestra ktorá je zároveň Clayova gf. Y/n síce v dsmp nie je ale Tommy ju všetkým predstavil asi rok a pól dozadu. Všetci si Y/n veľmi obľúbili a hneď sa všetci začali spolu baviť. No po čase sa Clay rozhodol že by chcel Y/n spoznať naživo takže jej navrhol že by mohla prísť za ním a Nickom na Floridu aby sa nejak viac spoznali. Y/n bola z toho nápadu nadšená lebo jej sa už vtedy Clay celkom páčil. Po nejakom čase sa Y/n s Clayom začali baviť o dosť viac a Clayovi sa Y/n začala páčiť ale nepovedal jej to. Stretli sa takto niekoľko krát až sa Clay Y/n konečne spýtal či by s ním nechcela chodiť. Samozrejme Y/n na to povedala áno. Y/n s Clayom chodí už cez rok ale o tomto vzťahu vie iba Tommy, Nick (a ich rodičia ale tý sa nerátajú). Asi po pól roku čo spolu chodili sa rozhodli že by spolu chceli začať bývať takže o tomto vzťahu museli povedať nie len Tommymu ale aj Nickovi pretože dovtedy Y/n bývala s Tommym a ich rodičmi a Nickovi pretože ten býva s Clayom. Podotýkam že Nick o tomto vzťahu celú dobu vedel ale nepovedal nám to pretože čakal dokým mu to povieme sami. Po asi týždni sa Y/n nasťahovala ku Clayovi a Nickovi. Y/n býva v izbe s Clayom a aj keď už spolu bývajú tak ešte stále nepovedali ostatným že spolu chodia a už vôbec nie že spolu bývajú.
Takže toto bol backstory snáď sa vám páčil. Ešte chcem podotknúť že v tomto príbehu už Clay urobil face reveal. Sme radi že ste si prečítali tento "diel" a budeme radi ak si prečítate aj ďalšie diely a aj našu druhú knihu. Love ya'll.
Words: 295
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Dream x Y/n
ФанфикAhojte, tento príbeh je o dsmp. Je o Y/n Simons, Tommyho sestre ktorá je zároveň Clayova gf o ktorej vie iba Tommy a Sapnap. Niekedy tam možno bude aj smut tak sa pripravte. Snáď sa vám tento príbeh bude páčiť. Love ya'll.