1. diel

94 5 0
                                    

Clayov pohlad

Ráno som sa zobudil, pozrel som sa na Y/n ktorá ešte spala. Išiel som do kúpeľne aby som sa osprchoval a urobil hygienu. Potom som išiel do kuchyne a začal som si robiť raňajky a zrazu ma niekto obímul zo zadu. Hneď som sa otočil a bola to Y/n.

Pozrela sa na mňa a s jej rozospalým hlasom mi povedala "Dobré ráno Clay."

Pozrel som sa na ňu a povedal som "Dobré ráno zlato."

A hneď ako som to dopovedal tak som jej dal pusu na čelo. Y/n si išla potom sadnúť ku stolu a bola na mobile.

Potom som sa jej spýtal či chce tiež praženicu a povedala že hej takže som začal robiť aj jej a v tom prišiel do kuchyne Nick ktorý sa spýtal. "Clay urobíš aj mne?" A išiel si sadnúť za stôl.

"Ok." Povedal som.

"Dik." Povedal Nick.

Dorobil som raňajky a odniesol som to na stôl. Najedli sme sa a išli sme každý do svojich izieb. V tom mi zazvonil discord hovor od Willa, Nicka, Tommyho, Niki, Quackityho, Ranba, Tubba, Karla a Georga. Zdíhol som a pozdravil som ich.

-TIME SKIP-

Ešte stále som bol v hovore s Willom, Nickom, Tommym, Niki, Quackitym, Ranboom, Tubbom, Karlom a Georgom zatiaľ čo Y/n bola na posteli a zrazu sa Will spýtal.

"A nechceli by sme spraviť meet-up?"

"To je dobrý nápad." Povedal som.

"A kde by bol?" Spýtala sa Niki.

"Mohli by ste prísť sem na Floridu." Povedal Nick.

"Ako to je dobrý nápad ale je tu jeden háčik."

"Aký- jaaj no." Povedal Nick.

"Aký háčik?" Spýtal sa Quackity.

"Noo on tu s nami býva ešte niekto." Povedal som.

"Kto?" Spýtal sa Ranboo.

"Y/n" Povedal Nick.

"Y/n, Tommyho sestra či?" Spýtal sa Tubbo.

"Hej." Povedal som.

"Podľa mňa im to môžeš povedať celé Clay." Povedal Tommy.

"Jak celé? Ono tam je ešte niečo viac?" Spýtal sa Karl.

"Noo hej no." Povedal Nick.

"A čo?" Spýtal sa George.

"Ale nič nechajte to tak proste len aby ste vedeli že tu býva aj Y/n." Povedal som.

"Nie, povedz im to Clay." Povedal Nick.

"No ok no." Povedal som.

"Je nejaký dôvod prečo tam Y/n býva?" Spýtal sa Ranboo.

"Jednoducho Y/n tu býva pretože spolu chodíme." Povedal som.

"Prajem vám to." Povedala Niki.

"Prajem." Povedal Karl.

Všetci nám povedali že nám to prajú, dohodli sme sa že o týždeň prídu všetci na Floridu a budú tu cca mesiac. Asi po hodine čo sme volali sme všetci odišli z hovoru a ja som išiel za Y/n na posteľ, dal som jej pusu a ľahol som si vedľa nej až som zaspal.


Takže tu je prvý diel tejto knihy snáď sa vám to páči. Viem je to trošku cringe ale tak nevadi. Je to trošku dlhšie ale tak snáď vám to nevadí. Love ya'll.

Words: 467

Dream x Y/nWhere stories live. Discover now