1.Bölüm

10 0 0
                                    

Rutin Olarak Yaptığım Şey, Neydi? Tabii ki İşe Gitmek... Kahvaltı Bile Yapmadan, Acele İle İşe Yetişmeye Çalışan Benim.Şirkete Geldiğimde Patron'u Sinirli Bir Şekilde Masamın Başında Duruken Gördüm, Yanına Gittim.Patron'a "Neden Burada Bekliyorsunuz Efendim" Diye Sordum.Patron "Bizim İçin Önemli Olan Sunumu Biliyorsun Değil mi?" Diye Sordu.Bende "Evet Efendim" Dedim.Patron "Dün Gece Yok Oldu ve Kamera Kayıtlarında Sen Varsın!" Diye Bağırdı.Herkes Bana Bakıyordu.Patron'a "Efendim Böyle Birşey Nasıl Olabilir? Bir Yanlış Anlaşılma Var" dedim.Patron "Kamera Kayıtlarında Sen Varsın Diyorum Sana!" Dedi.Uzunca Bir Süre Düşündüm... Aklıma Birşey Gelmiyordu.O Sırada Patron Bana Hâla Söyleniyordu.Patron'a "Kamera Kayıtlarını Görmek İstiyorum Efendim" dedim.Patron "Benimle Gel" dedi.Güvenlik Kameraları Odasına Doğru İlerlemeye Başladık.Patron Çok Öfkeliydi.Odaya Girdik.Patron Görevliye "Dün Gecenin Görüntülerini Aç!" dedi.Görevli Görüntüleri Açtı.Görüntüleri İzleyince, İçimden "Olamaz..." diye Söylendim.Gerçekten Görüntülerde ki Bendim, Bu Nasıl Olabilirdi? Diye Düşündüm... O Sırada Patron "Artık Sende Şahit Olduğuna Göre, Seni Kapı Dışarı Edebiliriz" dedi.Bende Patron'a "Efendim, Lütfen Yapmayın Bu Olayı Çözeceğim" diye Cevap Verdim, ama Nafile... Patron "S*ktir Git Burdan, birde Olayı Çözeceğim Diyor" dedi.Bende Sinirlendim ve Eşyalarımı Bile Almadan Şirketi Terk Ettim.Bir Taksiye binip Eve Geçtim.Sert Bir İçki Alıp Yorgunluktan Sızmıştım.Biraz Uyuyup, Kalktım.Patron'un Söyledikleri Aklımdan Çıkmıyordu.Birde O Çıkmıyordu... Gizli Aşkım "Halide" Kendisi Patronun Kızı, ama Dünya Güzeli Bir Kız."İşten Kovulduğuma mı yanayım yoksa Halide İle Bir Daha Görüşemiyeceğime mi?".İşte Kafam Bunlarla Dolu...

"Geçmiş'e Değil, Geleceğe Odaklan..."

Dark Past Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin