Uykudan Uyandım, Dün Gece Çok Fazla İçtiğim İçin Sızmıştım.Düşündüğüm İlk Şey Halide idi... Onu O Kadar Çok Özlemişim ki... Onu Nasıl göreceğim Hakkında Hiçbir Fikrim Yoktu.Güzel Bir Kahvaltı Yaptıktan Sonra Halide'ye "Saat 15:00'te Kirazlı Kafe'ye Gel" diye Mesaj Yazdım.Hazırlandım, Halide'nin Sevdiği Parfümüm'den Sürdüm.Kirazlı Kafe'ye Doğru Yola Çıktım.Bir Masaya Oturdum ve Halide'yi Bekledim.Biraz Bekledikten Sonra Halide'yi Gördüm.Kırmızı Elbise'si, Uzun Saçları ve Güzelliği İle Geliyordu... Beni Gördü, Masaya Doğru İlerledi ve Oturdu.Ben Hemen "Hoşgeldin" dedim.Halide "Hoşbulduk, Nasılsın?" dedi.Bende "İyiyim, Sağol Sen Nasılsın?" diye Sordum.Halide "Bende İyiyim, Sağol" dedi.Ben Halide'ye "Olanları Biliyormusun?" diye Sordum.Halide "Hayır, Ne Oldu?" diye Sordu.Bende "İşten Kovuldum..." dedim.Halide "Neden?" dedi.Bende "Baban Tarafından Üzerime Büyük Bir İftira Atıldı" dedim.Halide "Nasıl?" dedi.Bende "Uzun Zamandır Üzerinde Çalıştığımız Sunumu Biliyorsun Değil mi?" dedim.Halide "Evet, Ne Olmuş?" dedi.Bende "2 Gün Önce Ortadan Kaybolmuş ve Güvenlik Kamera Kayıtlarında Ben Varım" dedim.Halide "Bu Nasıl Olabilir?" dedi.Bende "Senin Gibi İlk Başta Bende Böyle Şaşırdım ama Sana Bunu Yapmadığıma Yemin Edebilirim... Bana İnanıyorsun Değil mi?" dedim.Halide "Saçmalama, Tabii ki İnanıyorum" dedi.Bende "Tek Güveneceğim Kişi, Sensin Halide..." dedim.
"Asla Kimseye Güvenme..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dark Past
General FictionKaranlık Geçmiş'ini Unutmak İsteyen Bir Adamın Aşık Olduğu Kadınla Geçirdiği Zamanlar...