9.Bölüm

7 0 0
                                    

4 Ay Sonra...

Karanlık Geçmiş'imi Unutup, Yeni ve Mutlu Bir Hayata Başlayalı 4 Ay Oldu.Halide İle Artık Evli ve Mutlu Bir Çiftiz.Kendi Şirketimizi Kurduk.Tahmin Ettiğimden Daha Güzel Bir Hayatımız Olmuştu, Derken...

Bir Sabah Maçka'dan Halide'ye Telefon Geldi.Telefon'da "Babanızın Katili Bulundu." diyorlardı.Bu Mutlu Hayat Başlamadan, Bitecekmiydi... Halide Şaşırmış Bir Şekilde Telefonu Kapattı.Bana Baktı.Halide "Babamın Katili Bulunmuş" dedi.Bende "Kim?" diye Sordum.Halide "Birde Utanmadan Kim Diye Soruyorsun, Senmişsin!" diye Bağırdı.Ben "Halide Lütfen Sakin Ol! Açıklayabilirim..." dedim.Halide "Neyi Açıklayacaksın ya!" dedi.Bende "Gel Oturalım, Sakin Ol, Herşeyi Açıklayacağım." dedim.Halide Sinirli Bir Şekilde "Tamam." dedi.Başlıyorum... Babanın Bana İftira Attığı Gün, Odasında Kendi Kendine "Benim Güzel Kızım Bununla Birlikte Olamaz!" Diye Söyleniyordu.Bende Korkmuştum.Ya Seni Bir Daha Hiç Göremezsem diye, Seni Sonsuza Kadar Kaybedeceğim Diye Korktum ve Böyle Birşey Yaptım.Sırf Seni Sevdiğim İçin Yaptım Halide... Şimdi İstersen Beni Şikayet Et  ya da Çek Vur... ama Şunu Unutma ki Seni Çok Seviyorum ve Ölene dek, Seni Seveceğim...

"Gerçekler Er ya da Geç Ortaya Çıkar..."

Dark Past Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin