Τελευταίο Κεφάλαιο. Θα ακολουθήσει επίλογος.
Προσπαθώ να τον φτάσω, αλλά δεν μπορώ. Προσπαθώ να τον εμποδίσω να απομακρυνθεί από κοντά μου, αλλά κάποιος έχει ήδη τυλίξει ένα χέρι γύρω από τη μέση μου και με εμποδίζει να κάνω οτιδήποτε άλλο εκτός από το να ουρλιάζω και να κλωτσάω δυνατά.
Φρέσκα δάκρυα με εγκαταλείπουν τη στιγμή που ο Ντανιάλ εγκαθίσταται στο κέντρο της σκηνής.
Τον ικετεύω συνέχεια να σταματήσει. Τον ικετεύω συνεχώς να σταματήσει αυτή την τρέλα και να με αφήσει να πάρω τη θέση που μου αξίζει, αλλά δεν φαίνεται να με ακούει.
«Πώς υποτίθεται ότι θα το κάνουμε αυτό;» Η φωνή του Ντανιάλ ακούγεται σταθερή και ήρεμη καθώς μιλάει πάνω από τις εκκλήσεις μου.
«Είναι πολύ απλό, στην πραγματικότητα», απαντά ο Ραφαήλ, καθώς κινείται προς τον γκριζομάτη δαίμονα. Συνεχίζω να αγωνίζομαι για να κάνω τον άγγελο που με κρατάει να με αφήσει. «Σύμφωνα με όσα μου είπε η άλλη μάγισσα που βασάνισα, το μόνο που χρειάζεται να κάνεις είναι να αφήσεις το σκοτάδι που πολεμάς να σε κυριεύσει. Πρέπει να σταματήσεις να αντιστέκεσαι στη μεταμόρφωση για να νικήσει το σκοτάδι, και αυτό πρέπει να συμβεί τώρα, όταν είσαι ακόμα περισσότερο δαίμονας παρά άγγελος», λέει ο Ραφαήλ. «Αν περιμένεις να σε προλάβει η ισορροπία των δύο δυνάμεων, όλα θα πάνε χαμένα και δεν θα τηρήσω το δικό μου μέρος της συμφωνίας».
«Πώς ξέρεις ότι δεν έχω φτάσει σε αυτή την ισορροπία;» ρωτάει ο Ντανιάλ, με τη φωνή του ήρεμη και αυστηρή.
«Μυρίζεις ακόμα ελαφρά σαν δαίμονας», λέει ο Ραφαήλ. «Πρέπει να βιαστείς, όμως. Μυρίζεις ήδη σχεδόν σαν αυτόν», γνέφει προς την κατεύθυνση του Αζραήλ.
Ο Ντανιάλ γνέφει.
«Τι θα συμβεί όταν αφήσω το σκοτάδι να με κυριεύσει; Τι θα συμβεί στην αγγελική μου πλευρά;» ρωτάει ήρεμα.
«Μόλις την παραδώσεις, θα υλοποιηθεί μέσα στην πεντάλφα, και αυτές» ανοίγει τα χέρια του για να δείξει τις μάγισσες στο δωμάτιο «θα διοχετεύσουν αυτό το ουράνιο κομμάτι σου σε μένα».
«Γιατί σε εσένα;» ρωτάει η Ντέμπορα καχύποπτα.
«Γιατί δεν υπάρχει κανένας άλλος σε αυτό το μέρος που να μπορεί να το πάρει», απαντά ο Αρχάγγελος χωρίς να την κοιτάξει.
«Αυτή θα μπορούσε να το κάνει», γνέφει με το κεφάλι προς την κατεύθυνση της Γαβριήλ, η οποία μοιάζει σαν να είναι έτοιμη να ξεσπάσει σε κλάματα. Παρά τη σταθερή της στάση, μοιάζει σαν να είναι έτοιμη να ουρλιάξει από απογοήτευση.