🌈.8🌈

855 78 23
                                    

დილა არც ისე ცუდად დაიწყო რათქმაუნდა თუ ლის წიკვინს არ ჩავთვლით რომელიც იმის გამო "წიკვინებდა" რომ საუზმე დროზე ადრე ვერ მოვამზადეთ. როცა საუზმის გამზადებას მოვრჩით და დამხმარე ომეგებმა ისინი სასახლეში წაიღეს როგორც იქნა დაწყნარდა.
თეჰიონი დამპირდა რომ დღეს მოვიდოდა ამიტომ კარებთან მდგომი მცველები უნდა გავაფრთხილო რომ პრობლემები არ შეექმნას.
წინსაფარი მოვიხსენი და სამზარეულოდან გამოვედი და სუფთა ჰაერი ჩავისუნთქე შემდეგ სასახლისკენ გავიხედე, და რათქმაუნდა ის გამახსენდა ნეტავ რამეს თუ გრძნობს ჩემს მიმართ ნუთუ ყველა შეხება და მოფერება უბრალოდ დროებითი გართობაა, ნუთუ ჩემთანაც ისე ერთობა როგორც სხვა სასახლის ომეგებმს, ნუთუ მათთსავით მომექცება და მეტყვის " ჰაჰ უკვე მომბეზრდი ალხა დროა სხვასთან გავერთო" გული საშინლად მტკივა არ ვიცი რა მემართება როცა მასზე ვფიქრობ არ ვიცი რა დავარქვა ამ გრძნობას,იმედია სიყვარული არ იქნება.
ეს ორივესთვის აჯობებს,

გონს მოვედი და ჭიშკრისჯენ გავემართე სადაც ორი ქანდაკებასავით გაშეშებული ალფა დგას,ნეტავ არ იღლებიან ასე დგომით.

-გამარჯობა - თავი დაიხარა ომეგამ ალფებს, და ალფებმაც იგივეთი უპასუხეს

-რამ შეგაწუხათ- იკითხა ერთერთმა

-იცით დღეს ჩემი მეგობარი მოვა თეჰიონი შეგიძლიათ შემოუშვათ გთხოვთ არაფერს გააფუჭებს-საწყალი თვალებით შეხედა ომეგამ ალფებს,ის ითხოვდა რადგან მათ არ ქონდათ უფლება დაუკითხავად შემოეშვათ ვინმე სასახლის ტერიტორიაზე.

-არ ვიცით ჩვენ ამის უფლება არ გვაქვს მაგრამ მეფეს ვეტყვით რადგან შენ ისეთი საყვარელი ბავშვი ხარ - უთხრა ერთ ერთმა ალფამ ჯიმინს და თმა აუჩეჩა.

-მადლობა- დაიმორცხვა პატარა ომეგამ და ისევ სამზარეულოსკენ წავიდა.
ახლა საკითხავი იყო დასთახმდენოდა ის უჟმური თუ არა ამ საერთოდ მას მეგობრის შემოშვება უნდოდა არალეგალური ნივთიერების ხომ არა.

👑with me again 👑დასრულებული✅Where stories live. Discover now