landelaiset🍻
Luukas: Kukkuu! Mikä meininki?
Sipe: Noni turpakii jo nyt
Kaisla: Sipe anna sen nyt yrittää
Luukas: mitäs jos mentäis kesäloman kunniaks eli huome meitsin mökille sinne maalle? Porukoiden siis mut ne on jossai noi ekat kaks viikkoo. Ja onhan siel ny jotai keikkoiki nii voidaa niis käyä pyörähtää
Kepa: Meikä on mukana
Kaisla: Sama täällä kunhan ette keksi mitään liian päätöntä
Luukas: Siitä on päätön kaukana
Sipe: Mä tuun jos nape tulee??
Luukas: No mites ois @Nasu<3
Minä: Eikai tässä muutakaan ny oo
Mää tuunLuukas: Kiva:)
Sipe: Luukas iha kuumana😂
Luukas: turpakii lällykkä
Huomen meitsi hakee teidät kaikki himast 12.00. Olkee sit varmoi muksut et on kaikki kimpsut ja kampsut messisKepa: Asia selvä mestari
Minä: huomenna nähään:)
Luukas: Juu:)
Voi helvetti. Yks stressi lisää.
Menin koisimaa heti tuon keskustelun jälkeen. Teki muuten vitun hyvää kun ei pariin päivään olla nukuttu.
Aamu raikas iloinen rööki tähän väliin. Piti mennä ovesta ulos kun yks karen naapuri valittaa aina "pahasta röökin hajusta". Päätinki sitten kun nyt siellä ollaan niin käydä pikasen lenkin. Ihan kävellen vaan koska ei mua saa juoksemaan ku pollet.
Pienen lempsakan jälkeen menin takasi himaan, kävin suihkussa, pakkasin ja vaihdoin vaatteet. Done sitte vaa Luken kyytiä ootteleen.
Luukas ja mää ollaan oltu aina ku paita ja perse, mut nyt noiden Sipen vihjailujen jälkeen se on alkanu tuntuu vähän oudolta olla sen kans. Vitut luuri, avaimet ja redbull. Eiku menoks.
Pääsin alas jälleen kerran ja siellä se jätkä jo ootteli. Mää olin sit vissii eka autossa.
"Moro" Luukas sanoi nopeasti.
"Moikka" Vastasin hymyillen. "Minne seuraavaks?" Luukas kysyi. "Oisko sit vaikka Kaislan vuoro tulla kuunteleen sun juttui" Ärsytin. "Haista ny jo" Hän hymyili.Haimme kaikki autoon ja sitten lähti kuin lähtikin hirvee älämölö. Muun muassa kortsuja heiteltiin auton ikkunasta, kytät pysäytti, Kepa oksens ja näin edespäin.
Tein päivittäisen rutiinin ja aloin selata instagramia. Sain pari kuukautta sitte tietää sellasesta bändistä kun BlindChannel. Euroviisut sitten tais lähtä niiltä vähän käsistä. No mutta, asiaan. Näin niiden uusimman postauksen heti avattuani sovelluksen ja aattelin kertoo muillekkin kun samaan kohteeseen ollaan menossa.
"Tiesitteks te et se blindchannel on tulos huome keikalle just sinne minne ollaa menos?" Kysyin kaikilta.
"Mikä? Sokea kanava? Joo ei nappaa" Sipe vittuili. "Nii nii se jota suomi edusti Euroviisuis?" Kaisla höpötti. "Jep" Vastasin.
"Ei kiitos." Luukas sanoi katsoen tielle.
"Mentäis nyy. Sähän sanoit et siel on jotai keikkoja." Vastasin. "Nojoo mut en aatellu semmosta." Luukas sanoi. "Se on k18 ettei sinne tuu niitä pienii muksui sitte kirkumaa." Sanoin sarkastisesti.
"Ei mennä piste." Kepa selitti. "Te ootte tylsiä." Sanoin katsoen ikkunasta ulos.
"Mää voin lähtee sun kans." Kaisla sanoi.
"Noni, asiaa. Noei, kiitos ku lähet." Sanoin hymyillen Kaislalle.
YOU ARE READING
Kotimaa
Romance"Mitä on rakkaus? Mitä se on" Kysyy hahmosi. "Se meinaa sitä, että voisit uhrata itsesi sille jollekin." Tuo vastaa. Maalle tuo polku vie. Joonas ja Nasu.