Nasu:
Lähdin pari viikkoa sitten takaisin tänne Helsinkiin. Omaan kotiin.
Olemme Joonaksen kanssa juteltu kaikenlaista whatsapissa. Suunniteltiin että nähtäis tänään. Perjantaina.
Menisin ekaa kertaa tuon poikamiesluolaan käymään. Jänskää.Kävin suihkussa, ja päätin laittaa jotain erilaista, joten kiharsin hiukseni. Ajattelin laittaa kanssa persikan väristä luomiväriä ja läpinäkyvää huulikiiltoa. Sitten olis vaatteiden vuoro. Menin etsimään vaatekaapistani jotain päälle pantavaa.
Löysin mustat farkut ja valkoisen collegepaidan.Otin vielä samaan laukkuuni kuin viimeksi kaikki tarvittavat ja lähdin suunnistamaan Joonakselle päin. Menin ratikalla.
Pääsin Joonaksen kämpille ja keräsin rohkeutta painamaan ovikelloa.
Ja nyt mennään.Joonas tuli avaamaan oven. "Moiii Nasuu!" Joonas miltei huusi ja halasi musta ilmat pihalle. "Moii mulla oli ikävä." Sanoin ja suutelin tuota. Olen rakastunut. Kirjaimellisesti mä rakastan Joonasta, mutta en tiedä miten kertoa. Me ollaan nyt vissiin yhdessä.
Joonas:
Napero suuteli mua. Hän on kyllä helmi.
Päästin tuon kaunottaren sisään ja menin itse perässä. "Oii, ihana koti." Hän sanoi.
"Kiitos." Sanoin istuen tuon viereen sohvalle. "Mitäs sitten tehtäs?" Katsoin tuon upeita silmiä. "Hyvä kysymys." Hän sanoi ja suuteli minua. Nasu on ihanin nainen kenet olen koskaan tavannut. Fiksu pikkumuija."Katotaanko leffaa?" Kysyin. "Jooo." Hän vastasi.
Tuo käpertyi kainalooni ja valitsi leffaa. Päätimme valita sittenkin sarjan. Sex Educationin. Huhhuh sanon minä.
Katsoimme siinä sarjaa tovin, kunnes aloin kuulla tuhinaa. Nasu oli nukahtanut mun kainaloon. Söpöin ja kaunein nainen koskaan. Otin viltin päällemme ja laitoin sarjan pois. Katselin puhelinta.
Hetken päästä kuitenkin Nasu heräsi ja suutelin tuota heti päähän. "Huomenta." Sanoin. "Huomenta." Hän sanoi. Ihana kun luulee että on aamu. "Nasu kello on 18.26." Sanoin naurahtaen. "Oi." Tuo otti puhelimensa. Laitoin itse sen pois.
Nasu avasi instagramin ja alkoi katsomaan sitä. Siinä esitin mustasukkasta kun sieltä tuli paidattomia miehiä. "Sä oot silti kaikista kuumin." Nasu sanoi. Nostin tuon leuan ja suutelin pitkään.
Nasu jäi mun tykö yöksi ja käytiin noin 23.00 nukkumaan. Otin tuon pehmeään lusikkaan ja halasin tätä. Suutelin vielä ja toivotin hyvät yöunet.
Nasu:
Heräsin Joonaksen kanssa samasta sängystä. Tosin olin ihan sängyn reunalla ja käännyin. Putosin maahan.
"Ai vittuuh." Valitin putoamistani.
"Nasu! Putosiksä?" Joonas sanoi hymyillen samalla kun kärsin lattialla pelkät alusvaatteet päällä.
"Miltä näyttää?" Sanoin. "Hyvältä." Tuo sanoi katsellessaan minua.
"Vitun hölmö." Sanoin noustessani ja hyppäen tuon päälle. "Semmosta." Hän sanoi. "Semmosta." Suutelin tuota.Siinä hetken pusuteltiin, mutta kuitenkin aika nopeaa lähdettiin tekemään aamupalaa. Molemmilla pelkät alusvaatteet päällä. Tein munakasta ja Joonas halasi mua takaa. "Hei autat tosi paljon Joonas." Sanoin. "Tiedän." Hän sanoi ja suuteli mua kaulaan. Käännyin. Tuo puristi perseestä. Suutelin häntä ja heitin seinää vasten. Suutelin edelleen.
"
"Oli kiva aamu." Joonas sanoi syöden Hetki salaattiaan. "Mun kanssa on." Sanoin ajaen autoa. Lähdimme poikien treenikselle päin.
Päästiin pihaan ja mentiin pois autosta. Joonas avasi mulle oven ja samalla puristi persettäni. Oih.
"Mooi." Huusin. "Aa moi Nasu!" Aleksi sanoi. "Hei jätkät Nasu ja Joonas tuli!" Aleksi jatkoi huutamista. Kaikki muutkin tuli eteiseen. Jos sitä siksi voi sanoa.
YOU ARE READING
Kotimaa
Romance"Mitä on rakkaus? Mitä se on" Kysyy hahmosi. "Se meinaa sitä, että voisit uhrata itsesi sille jollekin." Tuo vastaa. Maalle tuo polku vie. Joonas ja Nasu.