Hän.

16 1 1
                                    

Nasu:

Me lähetään huomenna pois täältä. En haluais mutta kai se on pakko mennä töihin ja niin edespäin. Mulla on ollut tosi kivaa Joonaksen kanssa, ja musta tuntuu että silläkin on ollut mun kans kivaa. Oon tuntenu sen iha hetken vasta mutta voisin mä siitä mielelläni hieroo mun uuden ystävän.

Kattelin puhelinta Luukaksen vieressä hetken aikaa kunnes nousin ja menin laittamaan kahvia. Sohvalla istui Sipe ja Kaisla.

"Huomenta. Onks tääl kahvii?" Kysyin.
"Juu tossa pannussa." Kaisla sanoi ja menin ottamaan sitä.

Istahdin näiden kahden väliin ja join kahvia. Avasin puhelimen jälleen ja menin tälläkertaa TikTokkiin. Hauskoja videoita katsellessa Luukas tuli huoneestamme ja otti mun käden. Hän talutti mut ulos röökille.

"Mites sen Joonaksen kanssa?" Luukas kysyi yllättäen samalla sytyttäen röökiinsä. "Mites, mites. Ihan jees on se ihan kiva ihminen." Sanoin hymyillen.
"Tykkääks sä siitä?" Hän kysyi.
"Mitenniin tykkäänkö siitä?" Olin ihmeissäni. "Siis niinkun että haluisit sen sun poikaystäväks?" Hän sanoi. Hmm tota en oo miettinytkään. Joonas on ihana mutta en oikeen tiedä. "No en, en mä oikeen tiiä mitä haluan en ehkä. Mun pitää tutustui siihen paremmin." Sanoin miettiessäni häntä.

"Mitäs te täällä supisette?" Kepa saapui keskuuteemme. "Jutellaan." Luukas sanoi. "Jep." Sanoin myös.
"Ainiin joo Kaisla kerto mulle jotain siitä Joonaksesta. Onks se kiva?" Kepa kysyi. Katsoin ikkunasta Kaislaa vihaisesti.
"Miks vittu kaikki kysyy tota? Antakaa mun olla." Ärsyynnyin ja menin sisälle.
"Vitun Kaisla." Sanoin mennessäni Kaislan ohi huoneeseeni. "No?" Hän kysyi. "Onko sun pakko levittää tota kaikille saatana. Mä en halua Joonaksesta mitään mun poikaystävää! Haluun siitä mun kaverin vittu!" Sanoin ja otin hupparin, laukun ja lähdin vittuun tästä mökistä. Tovin kävelyn jälkeen kuitenkin laitoin Kaislalle viestiä etten enää tule mökille. Että ottais mun kamat.

Kävelin hetken autotien reunassa ja näin poikien motellin. Voi vittu.
Mun pitäis puhuu Joonaksen kanssa. Ja näin mä tein.

Menin motellin sisälle ja etsin heidän huoneen ja koputin. Joel tuli avaamaan.
"Moro Nape. Mitäs sä?" Hän tuli iloisesti vastaan. "Moi. Totaa onks Joonas täällä?" Kysyin. "Eii oo kun tota se lähti tonne R-kiskalle hakeen jotain. Se on tossa motellin vieressä." Joel sanoi ja kiitin tätä avusta. Menin R-kiskan eteen odottamaan että Joonas tulisi kaupasta. Hetken päästä kuitenkin ovi avautui ja Joonas tuli. Hän ei aluksi huomannut mua mutta sitten mä pomppasin sen eteen ja tuo säikähti. "Napero saatana!" Joonas huusi samalla iloiten ja säikähtäen minulle. "No moi vaan sullekkin." Sanoin ja halasin tuota. "Mitä sä täällä?" Joonas kysyi.

"Tulin sua ettimään." Sanoin. "Tuliko ikävä?" Hän lirkutteli. "Joo, ja mulla on asiaa." Sanoin.

Joonas:

"No?" Kysyin Nasulta kun tuo näytti vakavalta. "Mennään johonkin vaikka istumaan." Tuo sanoi ja se minulle kävi. Kiva yllätys että tuo tuli tänne.

Löysimme istumapaikan ja päätin polttaa yhen röökin samalla. "Kerro." Sanoin katsoen tuon kauniita silmiä. "Mitä sä ajattelet musta?" Hän kysyi. Hieman yllättävä kysymys mutta menkööt.
"Ajattelen että oot ihana ihminen kehen vois tutustua ja viettää aikaa." Sanoin.
"Okei huh." Hän sanoi laittaen kätensä taskuuni etsien tupakka-askia. "Siis mistä toi tuli?" Kysyin ihmetellen. "No haluutko että oon suora?" Hän kysyi. Mitä tää meinaa?  "No anna tulla vaan." Sanoin odotellen vastausta.

"Niin että.. Tai siis. Voinko tulla sun luo ens yöksi?" Tuo kysyi. Goodbye Joel joudut käytävälle nukkumaan.

"Tottakai. Mikä ettei, mutta mitä sulla oli mielen päällä?" Kysyin. "En haluu olla meidän mökissä. On tosi outoo joka aamu herätä Luukaksen vierestä, ja sohva on liian kova ja pieni etten voi nukkuu siinäkään." Hän selitti. Ymmärrän.
"Okei, no mutta juu voit tulla. Heitän Joelin helvettiin sieltä." Sanoin hymyillen Naperolle. "No saapahan Joel sitte siivoojalta kyytiä." Tuo sanoi.
"Jep." Sanoin nauraen.

KotimaaWhere stories live. Discover now