Varování: Felace a potrestani rákoskouHarry cítil, jak se pečeť na jejich spojených rukou rozžhavila. Chtěl ucuknout, ale Snape mu to nedovolil, držel jej pevně. Na kůži se jim vypálila značka, had omotaný kolem lva.
Opravdu výstizné, ušklíbl se Snape.
Poté pečeť zmizela. Snape přivolal hojivou mast a spálenou kůži oběma promazal. Harry jej sledoval v očekávání."Od této chvíle budeš jednat tak, jak jsme se dohodli!" přikázal Snape.
"Ano," zašepotal Harry. Snape se zamračil.
"A... ano pane," vykoktal Harry překotně. Snapeův přísný pohled povolil.
"Hodný chlapec," poplácal jej Snape po tváři. Vzápětí se hladově vrhnul na jeho rty. Harry se ochotně podvolil. Snape líbal naprosto dokonale. Až se mu z toho podlamovala kolena.
Můj, jenom můj poslušný zlatý chlapec, Vyvolený, ten který porazil Pána zla, je mým a mohu si s ním dělat cokoli mne napadne!
Snapeovi zacukalo ve slabinách.
Severus zrušil polibek, popadl zmateného a vzrušeného Harryho za ruku a táhl jej do svého doupěte neřesti. Harry byl rozrušený z toho, kde se to opět ocitl. Takhle místnost v něm v vyolávala hrůzu."Klekni si na kolena a dívej se do země, pokud ti neřeknu jinak!" přikázal Snape. Pohled měl tvrdý a hlas ostrý jako břitva. Tohle byl jeho nový dominant celé své kráse. Něco na něm Harryho vábilo jako můra světlo. Ale když přijde moc blízko, popálí se.
Snape kouzlem přivolal pouta a černou pásku na oči. Předměty přistály na posteli. Harry na ně dobře neviděl, protože se díval do země.
Co se mnou udělá?
Harry začal zrychleně dýchat. Snape si jeho strachu všiml a ušklíbl se.
"Ruce za záda!" přikázal po chvíli Snape. Užíval si každou vteřinu své moci, bylo to evidentní.
Harry zkřížil ruce u beder. Snape jej obešel a spoutal mu je k sobě. Poté se vrátil zpět.
"Podívej se na mne!" vyzval jej.
Harry zvedl hlavu, oči strachem rozšířené."Jsi panic, Pottere?" zeptala se Snape.
"Ne pane," hlesl Harry.
"Kolik si měl sexuálních partnerů?"
"Jednoho... pane,"
"Co vše jste spolu dělali?" zamračil se Snape. Doufal, že bude Harryho první milenec. Poněkud ho to rozladilo.
"Stalo se to jen jednou, pane. Ehm no líbali se... taky mazlili. Ehm kouřili se navzájem. Já jsem pak vnikl do něj, pane..." vypověděl Harry celý rudý.
"Je to vše?" zeptal se Snape pochybovačně.
Na druhou stranu jeho anální otvor bude jen můj.
"Ano, pane," zajíkl se Harry.
"Umíš tedy polknout sperma?"
"Ehm, ne pane. Nezkoušel jsem to," přiznal Harry popravdě.
"Tak dnes se to naučíš, ale pokud zklameš, nebudeš mít dnes žádné potěšení a navíc tě potrestám, rozumíš?" ušklíbl se Snape. Harry se hrůzou rozšířili zorničky.
"Ano pane, rozumím," hlesl Harry.
Do čeho jsem se to dobrovolně uvrtal?
Snape mu poté sundal brýle a nahradil je černou páskou, Harry teď neviděl nic, ale sluchem vnímal, jak Snape rozepíná poklopec.
Přistoupil k Potterovi a špičkou žaludu mu přejel před rty. Harry si je olízl.
"Otevři ústa a dej si záležet!" zachraptěl Snape. Harry poslechl a vzápětí mu do nich prodíral dlouhý, mohutný, žilkami protkaný úd. Snape zajel tak daleko jak mohl a Harry se začal dávit.
ČTEŠ
Cukr a bič
FanfictionPovídka byla napsána v roce 2015 pod mou jinou přezdívkou Varování: BDSM, 18+, slash, temné Poznámka: inspirováno knihou Padesát odstínů šedi. Ignoruji Snapeovu smrt. Hlavní postavě je 18.let Děj: Harry se opije a vyzná se Snapeovi z citů. Snape mu...