6.

1K 31 0
                                    

Varování: 18+

Než Harry usnul, Snape za ním ještě přišel, přinesl mu lektvar proti početí a také balíček. Harry lektvar poslušně vypil.

"Zítra budeš tento lektvar vařit sám, budu na tebe dohlížet, je ve tvém vlastním zájmu chybu neudělat," oznámil mu Snape.

"Jinak mne potrestáte," hlesl Harry.

"Zdá se, že jsi to již pochopil," ušklíbl se Snape. A pak mu podal ten záhadný balíček.

"To jsem ti koupil," vysvětlil Snape. A Harry vytáhl z papíru obraz, který se mu v galerii tak moc líbil.

"Páni," vydechl Harry. Severus se zvedal k odchodu ale Harry jej zadržet.

"Co ještě chceš, Pottere?"

"Pusu na dobrou noc, pane?" zaškemral Harry.

"Rozhodl ses zkoušet mou trpělivost?" pozvedl Snape obočí.

"Ne jen bych chtěl kromě toho, co musím dělat, mít prostě normální vztah, to je všechno, pane," Harryho oči posmutněly.

"Pottere, naše spolupráce je vymezená dohodou. Nejsem člověk, který projevuje něžnosti vůči partnerovi."

"A proč nemůžu s vámi spát v ložnici, pane?"

"Překážel bys," odvětil Snape suše.

"Ale v Bradavicích to šlo...," namítl Harry.

"Ticho Pottere už tak jsem ti ustoupil, když jsem ti slíbil sex mimo hernu. Nechtěj, abych ten slib musel zrušit," mračil se snape.

"Ne prosím, pane, už jsem ticho," vyděsil se Harry a Snape přikývl a poté odešel.

***

Na druhý den Severus pro Harryho přichystal několik věcí. Jako první byla příprava snídaně. Harry byl zvyklý to dělat u Dursleyů a tak mu to nedělalo žádný problém i tady.

Horší to ovšem bylo při příprav lektvarů. Snape opravdu začal učit Harryho všechny lektvary od začátku. Kupodivu to šlo Harrymu lépe než dřív, zřejmě mel dobrou motivaci, nedostat trest. Ale také to bylo tím že Snape u něj nepředpokládal žádné znalosti, učil jej jako nepopsaný list. Ukázalo se tak, že doopravdy dokáže výborně učit, když mu na tom nějak záleželo. Harry nechápal, proč takto neučí v Bradavicích. I lektvar proti početí nakonec Harry zvládl, i když to byl vysoce pokročilý lektvar.

"Dobře ukliď to tu, je čas na oběd. Půjdeme se najíst ven," oznámil mu Snape. Harry se zazubil, znamenalo to totiž, že se ke Snapeovi mohl na veřejnosti chovat jako ke svému milenci a ne k pánovi.

***

Seděli v restauraci na terase a kochali se vyhlídkou. Snape mu sice řekl, že půjdou ven, jenže se zapomněl zmínit, že jeho oblíbená restaurace je v Římě. Harry z toho byl u vytržení. Celou dobu se zářivě usmíval, občas chytil Severuse za ruku a velmi zřídka jej políbil. Vysloužil si tím zavrčení a přísný pohled, ale ani to Harryho od důvěrností neodradilo. Severus mu chtěl ukázat všechny památky, co tu byly. Harry to nadšeně vítal. Nasával všechny informace jako houba. Severusův výklad byl fascinující. Věděl toho tolik. Vážně jej dokázal mnohému přiučit.

"Co kdybychom tady zůstali pár dní?" zeptal se Harry, když se později procházeli nočním Římem.

"Nemáme tu žádné věci," namítl Snape přičemž věděl, že jako kouzelníci nic kromě hůlky a trochu zlata víc nepotřebují.

Cukr a bičKde žijí příběhy. Začni objevovat