Dream

613 19 5
                                    


Všechny rány z minulosti se začínaly pomalu hojit. Nepořádek, který po sobě zanechalo řádění mého „otce", jsme společnými silami odklidili a Jayův stav se rychle vrátil do normálu. F.P. svolal Hady a kladl jim na srdce, aby členy Goolies nevyhledávali a nemstili se. Čekala jsem, že bude mít zájem na tom, vrátit úder, ale později mi vysvětlil, že už má těch věčných, nekonečných strkanic mezi gangy dost. Dokonce se ukázala Kristina, která byla dočasně kvůli svému bezpečí u matky, která ale taky nebyla zrovna svatoušek. Měla jsem radost, Kristina byla doslova jako moje malá sestra, takže jsme spolu strávily spoustu obyčejných, dívčích dnů.

Já a Jay jsme byli každou volnou minutu bok po boku, dokonce mu na mě záleželo natolik, že mě poprosil, abych sekla s prací u Pussycats a zařídil mi místo servírky v Hunters. Nebylo to sice moje vysněné povolání, ale byla jsem šťastná, měla jsem Jaye, milující „rodinu", střechu nad hlavou a i teplé jídlo do žaludku. Za mě, to bylo nejšťastnější období mého života, ale jak už to bývá, když je něco dobré, vzápětí se to hrozný způsobem posere.

Byl to naprosto obyčejný den. Probudilo mě prosvítající sluníčko mezi roletami. Rozespale jsem mrkla na hodiny, 7:30. V devět mi začíná šichta, je největší čas vstávat. Jayova ruka mě odevzdaně svírá kolem hrudníku a spokojeně oddechuje. Je tak sladký, když spí, dokázala bych se na něj dívat hodiny. Opatrně se snažím jeho ruku odmotat z mého těla tak, abych ho neprobudila. Marně.
„Katttt" zamručí a přitáhne si mě víc k sobě.

„Musím do práce.." zasměju se a na okamžik se k němu co nejvíc zavrtám do objetí.

„Mmmhmm" uslyším jeho spojené oddechnutí do mých vlasů. „Nechoď" řekne a políbí mě na zátylek.

„Nepůjdu a vyhodí mě" řeknu a snažím se vysmeknout. Marně, je logicky silnější než já.

Přitáhne si mě za boky tak, že cítím dloubnutí tam dole. Okamžitě se mi promění nálada.

„Chceš jít?" zašeptá zhruble a natlačí se na mě ještě víc.

„Jayi.." zasténám jeho jméno a strčím mu ruku do klína.

Jeho ruka začne bloudit od mého zadku, přes záda až za krk. Palcem mi přejede zezadu po krku, zbytek ruky přesune zepředu a stiskne. Odpovím mu zasténáním. Stiskne více a palcem mi zatlačí na bradu tak, že musím zaklonit hlavu. „Jsi moje hodná holčička" zašeptá mi do ucha a stiskne mi zuby ušní lalůček.

To už nevydržím, rychle vysvleču kalhotky a osvobodím jeho chloubu z trenek. Vklouzne do mě jedním rychlým zásunem, až mě to skoro udělá.

Jednou rukou mi přejíždí přes ztvrdlé bradavky a druhou přesunul do vlasů, aby si je obtočil kolem prstů. Co příraz, to zatáhnutí za vlasy. Snažím se krotit svoje sténání, mohl by nás někdo slyšet, ale moc mi to nejde, když mě drtí jako svoji hračku a já se každou sekundou blížím víc a víc k vyvrcholení.

Pozná to na mě. S uchechtnutím ze mě vyklouzne, otočí si mě a zmocní se mých rtů.

„Ne tak rychle, maličká" řekne a stoupne si. Okamžitě přisaju rty na špičku jeho penisu a jazykem dělám kolečka, až ho to donutí vzdechnout. Pootevřu pusu a on pochopí. Položí mi ruku na temeno a natlačí mi co nejvíc své délky dovnitř do pusy, až mi po stranách utečou dva pramínky slin a svezou se mi na bradu. Zvednu oči a dívám se do těch jeho. Znovu zatlačí, pak povolí. Kapičky slin mi kapají na kolena.
„Hodná holka" zhodnotí a z vlasů přesune svojí ruku pod mojí čelist, kde mě lehce stiskne. Skloní se ke mě a vrazí mi prudký polibek, při kterém zatlačí bříška svých prstů do mého krku. Rukama přejedu přes jeho stehna až do klína a zatímco ho pomalu začínám honit, dívám se mu do očí. Pustí můj krk a znovu se napřímí. To už si ho beru do pusy a zatímco saju špičku jeho tvrdého penisu, pomáhám si rukou a nutím ho tiše sténat.

To mě rozpálí tak, že musím přesunout ruku do klína a strčit si dovnitř dva prsty. Přejedu si od propíchnutého vrcholku až téměř dovnitř, moje mokrost okamžitě obalí oba prsty. Uteče mi tlumený sten.

Jay otevře oči a zvedne obočí. Ušklíbnu se a lehnu si na záda na zem, zatímco se s nohama od sebe stále dráždím. Chvilku mě chtivě pozoruje, pak si ke mě klekne a chytne mě za ruku, kterou mám vlhkou od vzrušení. Chce do mě vniknout. Zkřížím nohy a posadím se. Naše obličeje dělí jen pár centimetrů, když se mu moje ruka vysmekne z držení a já mu prst, kterým sem se dráždila, pomalu vložím do pusy.

Odhodí moje nohy od sebe a vnikne do mě. Obmotám si ho nohama kolem boků a přitáhnu si ho k sobě s úmyslem vzít si jeho rty, ale jen mě chytne pod zadkem a než se naděju, jsem natisklá na chladné zdi.

„Ty..zmetku.." snažím se šeptat mezi vzdechy, ale pochybuju, že mu to dává smysl, protože kvůli jeho přírazům nejsem schopná nic souvisle říkat, jen sténat.

Zatínám mu nehty do ramen, jak se blížím k vrcholu, zrychlí tempo. Utlumím výkřik při orgasmu o jeho rameno. Na chvilku přestane, vyklouzne ze mě, postaví mě na zem a začne mě líbat. Toho využiju, opřu ho o zeď a chci se na něj začít zezadu narážet. Ale než si ho stačím vsunout dovnitř, chytne mě ruku za zády, přitáhne si mě a druhou rukou mi zmáčkne prsa.

„Zapomeň" šeptne mi do ucha, chytne mi i druhou ruku za zády a postrčí mě směrem ke stolu. Donutí mě se předklonit a zatímco mi stále drží ruce za zády, jednu ruku přesunul z mých zad, přes zadek až dovnitř klína.

Než se stačím nadechnout k protestům, vymění svoje prsty za péro, pustí mi ruce a přitáhne si mě za vlasy nahoru k sobě, zatímco přiráží. S každým přírazem se blížím blíž k vrcholu, ale cítím, že on taky. S poslední přírazem mě naplní a to udělá i mě.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Dec 20, 2021 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Víc než chtíč - SEX 15+Kde žijí příběhy. Začni objevovat