Dit verhaal gaat over een meisje die Desteney heet ze zit in de klas met Louis en vind hem erg leuk ze zijn hele goede vrienden, en misschien nog wel meer....
"Heeeeeyy des" zegt Louis en hij komt blij aangelopen. "Heey lou" zeg ik. Weer een nieuwe week op school... Pfff ik haat school, gelukkig is Louis er altijd!! Hij is zo lief! Maar dat durf ik hem echt niet te zeggen! "Dus.. Weer zin in een nieuwe week op school?" Zegt hij blij. " ja! Nou.. Het school gedeelte niet dan.. Haha" zeg ik. De bel gaat en ik loop samen met hem naar de les. We zijn hele goede vrienden en zitten elke les naast elkaar. We hebben altijd de grootste lol met z'n tweeën. Zoals gewoonlijk zitten we naast elkaar en we praten veel en tussendoor plaagt hij me een beetje, gewoon wat jongens doen. Opeens gaat de deur van het klaslokaal open, en het schoolhoofd staat in de deur opening. Hij loopt het lokaal binnen en iedereen is stil. Er loopt een jongen achter hem aan, hij heeft mooi blond haar en is heel schattig om te zien. "Hallo kinderen, dit is jullie nieuwe klasgenoot" zegt het schoolhoofd. "Hoi, ik ben Nick" zegt hij. Hij krijgt van de meester een plaats aan gewezen, en hij gaat achter ons zitten. We gaan een gesprek met hem aan en hij is heel aardig. Hij en Louis hebben veel lol en ik meng me er een beetje in. De bel gaat en we gaan naar de volgende les. Opeens gaat Louis naast Nick zitten. "Louis? Wij zitten toch altijd naast elkaar?" Zeg ik een beetje boos en teleurgesteld. "Ach... Een lesje maar, ik wil Nick gewoon een beetje leren kennen" zegt hij. Dan ga ik maar achter hun zitten...
De laatste bel is gegaan en ik ben nu uit. Louis is nogsteeds met Nick dus ik fiets wel alleen naar huis... Ik gooi m'n tas op m'n bed en ga achter m'n computer zitten. Ik zie een een berichtje: ''Hey Des, srry van net, zullen we vanmiddag iets gaan doen??'' het is van Louis. Ik antwoord maar gewoon:''Oke is goed''. ''waarom doe je opeens zo afstandelijk?! Mag ik geen andere vrienden hebben ofz?'' Zegt hij. ''Tuurlijk wel maar.. Ik vind het gwn een beetjee raarr'' Zeg ik snel terug.''oke'' zegt hij. Ik reageer niet meer.
Het is de volgende dag, ik kom het klaslokaal in gelopen. Zoals ik wel verwacht had zitten Louis en Nick naast elkaar en hebben heel veel lol. Ik ga aan de andere kant van het lokaal zitten. Ik zie dat Louis en Nick de hele tijd kijken. Wat moeten ze nou!? Ik doe alsof ik het niet zie en kijk naar de meester, die nog achter zijn computer zit. Ik zie dat Nick opstaan en hij loopt naar me toe. "Heb jij iets tegen mij?" Vraagt hij gevoelloos. "Nee, waarom zou ik dat hebben? Vraag ik. "Nou, misschien omdat ik vrienden ben met Louis en jij nooit z'n vriendinnetje zal zijn" zegt hij gemeen. "Maar waarom? Heeft hij dat gezegd dan? Maar ik vind hem nieteens leuk!" Zeg ik alsof het me niet boeide. Ik wist dat het me wel boeide, ik vind hem echt leuk en nu is Nick er en hij heeft alles verpest, ik dacht dat Louis mij ook wel leuk vond, ik heb me Nognooit zo gekwetst gevoeld. "Luister, ik heb tegen jou gezegd dat jij bij ons moest komen zitten, oké?! Zeg dat maar anders krijg jij echt problemen met mij! Je wouw hier niet zitten, oké?" Zegt hij dreigend. Ik knik alleen maar en hij loopt weg. Hij gaat weer naast Louis zitten en ik zie dat Louis bezorgd maar ook boos naar me kijkt. Wat is er met die Nick?! Waarom doet hij zo raar?! En waarom wil hij dat ik niet bij hun ga zitten?
Het is pauze en Louis komt naar me toe. " Heylen, waarom wou je niet bij ons zitten?" Vraagt hij. "Oh gewoon" antwoord ik. "Oh oké, ik heb besloten om weer even wat minder met Nick om te gaan, ik mis je" zegt hij lief. "Nou.. Oké dan" zeg ik. We gaan naar de trappen hal en gaan op de trap zitten. "Sorry van gister" zegt hij. "Maakt niet uit" zeg ik. "Zullen we vanmiddag iets doen?" Zegt hij. "Ja is goed?" Zeg ik. "Ik heb besloten om niet meer met Nick om te gaan, ik heb veel liever jou!" Zegt hij. Ik moet een beetje blozen.
Voor ik het weet is de schooldag alweer voorbij, ik heb zo veel lol gehad met Louis! Maar Nick keek ons wel de gelijk boos aan, Marja dat boeit me niet!. Ik ben echt blij! Ik ben thuis en krijg een berichtje van Louis. "Ben je al thuis?" Staat er. Ik antwoord dat ik thuis ben. Hij zegt dat hij me komt ophalen en we lopen richting het park en we praten een beetje. Ik vroeg of hij heeft gezegd dat hij me niet leuk vind. Ik zie dat hij een beetje bloost. "Nee! Natuurlijk niet, van wie heb je dat?" Zegt hij. "Ik denk niet dat je dat wil weten" zeg ik. Het is een tijdje stil. "Ik moet eerlijk zeggen..." Zegt hij verlegen en nerveus. Ik kijk hem vragend aan. "Ik vind je best leuk...." Zegt hij. Dan zeg ik het ook maar eerlijk denk ik.. "Ik vind jou eigenlijk ook heel lang al leuk.." Zeg ik zacht. Hij geeft me een lieve glimlach. "Oh! Ik heb wat voor je!" Zegt hij. Hij pakt iets uit zijn jaszak. Het is een doosje en hij geeft het aan me. Ik maak het open en het is een kettinkje. "Heb ik zelf laten ontwerpen!" Zegt hij trots. Het is van de juwelier. Het is een hartje van zilver enter staat 'Desteney'. "Ahwww, wat lief!!!" Zeg ik. En ik knuffel hem. "Oh, het is al laat! Ik moet gaan!" Zegt Louis opeens. Voor ik wat kan zeggen staat hij op een loopt hij weg. "Ik spreek je nog wel!" Roept hij nog. Ik kijk naar het kettinkje en moet glimlachen, hij vind mij ook leuk!
Ik ben inmiddels weer thuis. Ik lig op m'n bed en kijk naar het kettinkje, het is zo lief! ik ga achter m'n computer zitten en ga chatten. Ik krijg een berichtje van Louis:''hey, vind je het kettinkje leuk?''. ''JA!! Ik vind het echt lief!'' stuur ik terug. Ik hoor het geluidje van wanneer ik een berichtje krijg. "Waar ben jij mee bezig! Laat Louis met rust" staat er. Wat is dit? Van wie is het? Ik denk dat ik het wel weet... Nick.. Moet ik nu iets terug sturen? Moet ik naar Louis gaan? Wat moet ik nu doen?
Het volgende stukje komt binnenkort! Reacties&tips zijn altijd welkom! Ik hoop dat jullie het een leuk verhaal vinden!
JE LEEST
I wanna be more than friends, Louis tomlinson fanfiction.
Fiksi PenggemarDesteney is hele goede vrienden met Louis, maar dan komt er opeens een nieuwe jongen in de klas genaamd Nick. Louis kan het erg goed vinden met Nick. Maar Nick laat Desteney erbuiten, maar Desteney een Louis vinden elkaar leuk! Hoe komen ze hieruit...