*Edina*(anyuka)
Mikor este tíz órakor haza értem a munkából megpróbáltam halkan lenyomni az ajtó kilincset és bemenni a házba, ami nem sikerült...amikor a konyha ajtaján benéztem hirtelen megugrottam egy kicsit, megijedtem.
Mikor már teljesen tisztán láttam, akkor láttam csak meg rebekát a legidősebb lányomat az asztalnál ülni.—Rebeka kicsim mért nem alszol még? Mit csinálsz itt kint?
Kérdeztem meg tőle mostmár kicsit nyugodtabban.—Csak nem bírtam aludni.
Közbe már le vettem a cipőm illetve a kabátom és leűltem vele szembe a székre.
—Figyelj kicsim ne haragudj de holnap is be kell mennem dolgozni.
A mondandóm végét szinte már suttogtam de mivel csend volt az egész házban ezért aligha érthető utolsó szavaimat is meg hallotta.
A szép kék szemeivel érthetetlenül nézett rám, láttam rajta hogy teljesen ki akadt, csalódottságot de egyben dühöt láttam szemeiben, éreztem hogy mindjárt robban.
Meg ígértem nekik hogy holnap el megyünk kirándulni és az egész napot együtt töltjük, mivel a munkámat imádom, az évek alatt egyre több időt szántam a munkára mint a lányaimra ezért is tartottam jogosnak a kiborulását.Érthetetlenül elkezte rázni a fejét miközben végig tartottuk a szemkontaktus, mire megszólalt - megigérted- Csak ennyit tudott mondani. Nagy csönd ült közénk egy pár percre, amit ő tört meg.
—Azt hittem legalább most az egyszer, csak MOST AZ EGYSZER...(hangsújozta ki)
Betartod az ígéretedet, de látom ennyire nem akarsz velünk egy kis időt sem tölteni.—Jaj dehogynem akarok veletek lenni de... -Montam volna tovább de félbe szakított.
—Hadjuk inkább lefekszek aludni meg talán át megyek majd leyla -hoz...
El leszünk te meg meny csak dolgozni.Azzal a lendülettel felált és felment a szobájába. Egy ideig még ott ültem, gondolkodtam azon amit mondott, tényleg nagyon régen töltöttem velük egy egész napot és valóban hiába ígérem meg hogy velük leszek valahogy sose sikerül betartanom. A gondolat menetemböl égő álmos szemeim szakítottak ki, fáradt voltam ki akartam pihenni magam, ezért felmentem én is a szobámba gyors átöltöztem a pizsamámba és egyböl el is fogott az álom. (egy fekete színü szettet húztam fel, fekete selymes rövidnadrág és ugyan ijen anyagú, színü trikót hozá)
~Rossz úton jár, aki álmokból épít várat és közben el felejt élni
~Albus Dumbledor
SZIASZTOK EZ AZ ELSŐ SZTORIM ELSŐ RÉSZE KICSIT RÖVID LETT MERT RANDOM ESTR NEKIÁLTAM ÍRNI KÖZBE EL FÁRADTAM MG MINDEN SZÓVAL A LÉNYEG HOGY REMÉLEM TETSZENI FOG 😊😊
OLVASSÁTOK SOKAN🙏😘
YOU ARE READING
Kiszemelt egy pszichopata
FanfictionAz egész család belekeveredik egy pszichopata életébe miután az édesanya ( a pszichológus) páciense mefigyelésére szenteli idejét ezért két lánya elhanyagoltnak érzi magát anyjuk munkamániája miatt. Így hát úgy döntenek meglepik anyjukat a munkahejé...