4.Chapitre

52 2 0
                                    

*Edina*
Le döbbentem amikor meg láttam ki az.
A lányaim apja volt az.
Nekik azt mondtam hogy meg halt.
Peter Bishow. (Pítör)
Azért hazudtam a lányaimnak hogy halott mert régen, már akkor amikor együtt voltunk, mindig alkohol, drog, játék függőségben szenvedett. Sokszor volt olyan is hogy hónap végére semmi pénzünk nem volt mert el itta a fizetését, ezért kénytelen voltam el kezdeni dolgozni is. Reggel dolgoztam este suliba jártam. Akkor Rebekát már vihetem bölcsibe, Leylára az anyukám vigyázott addig. Idő közben le tudtam tenni a diplomám, és így lett belőlem pszichológus. Mivel nem akartam életem végéig egy bárban pincérkedni, a sok részeg ember mellett.

Át nyújtotta a zacskót a gyerekeim apja, közben pedig egy széles mosoly terült el az arcán amit leg szívesebben le töröltem volna egy rohadt nagy pofonnal.

-Szia. Rég találkoztunk! Gondoltam fel kereslek titeket. Mondta Peter miközben én még mindig le voltam sokkolva. Most komolyan erre mit tudnák mondani?! "Gondoltam fel kereslek titeket"?! Mégis mit képzel ez magáról? Több év után ide állít és ide bök egy annyit hogy "gondoltam fel kereslek titeket. Rég találkoztunk. Mi a franc??! Egyszerre voltam dühös, feszült, meg voltam lepődve és csalódott is voltam, de nem tudom miért?!!

-Bocsi sietek. Ennyit tudtam oda bökni. - Most pedig ha meg bocsájtasz. Mutogattam közben hogy menjen arrébb.

-öhm.. Jó, persze bocsi.
Azzal gyorsan be szálltam a kocsiba és el hajtottam.

Már otthon voltam és haza felé egész úton Peteren járt az eszem. Fel voltam háborodva. Nem tudtam ki verni a fejemből ezt az egészet. ÉÉÉÉsss ráadásul a lányoknak azt mondtam hogy meghalt!!? Mit mondok nekik ha esetleg ide jön és közli velük hogy én vagyok az apátok?!! (Mint darth vader)
Ami lehetséges mivel ki tudja hogy követett e?! És amikor nem vagyok itthon?? És ha beállít? Leyla itthon lessz! Najó Edina szedd össze magad!! Szedd össze magad! Felnőtt nő vagy csak meg tudod oldani! Vagy mégse??

Szóval itt a 4.fejezet.
Egy kicsit rövidek a részek bocsi.🙄
 

 

Você leu todos os capítulos publicados.

⏰ Última atualização: May 31, 2022 ⏰

Adicione esta história à sua Biblioteca e seja notificado quando novos capítulos chegarem!

Kiszemelt egy pszichopataOnde histórias criam vida. Descubra agora