*Edina*
Másnap reggel az ébresztőmre keltem fel pontosan fél nyolckor, mire felkiáltottam, - basszus elkések.
Be rohantam a fürdőbe gyors letusolni majd miután lefürödtem
gyorsan elő vettem egy fehér inget és egy fekete szoknyát amit odadobtam az ágyamra majd gyors elő vettem a kézi vasalómat amit pontosan az ijen alkalmakra vettem meg, az inget fel akasztottam egy válfára majd a szekrényem fogantyújára akasztottam, majd miután bedugtam a konnektorba a drót végét és bekapcsoltam elkeztem vasalni, miután kivasaltam gyors felhúztam a fehérnemümet majd az inget amit betürtem a combig érő szoknyámba.
Felhúztam egy nájlon boka zoknit,megfésültem a hajam majd felfogtam lófarokba.
Fel kentem magamra egy szolíd sminket ami annyiból áll, hogy kihúztam a szemem, egy kis szempilla spirár és szemhéjfesték meg egy halvány szájfény.
Lementem a konyhába fogtam egy műzli szeletet amit betettem a táskámba majd felhúztam a fekete magas sarkú cipőm hozzá egy fekete dzsekit, majd felhúztam a táskám és pontban fél kilenckor léptem ki a ház ajtaján.
Mikor odaértem behajtottam az intézmény parkolójába és leparkoltam.
Ugyanúgy kezdődött ez a nap is mint a többi... Akkor még nem tudtam hogy fel fog fordulni az egész életem.
Bementem az épületbe és mielött el kanyarodtam volna a recepció melletti folyosóra köszöntem Emmának a recepciósnak—Jó reggelt Emma.
Montam vidáman és még se várva a választ már kanyarodtam volna be de megállított—Jóreggelt Edina várj egy percet.
Roger (főnők) mondta hogy menj be az irodájába és itt egy újabb akta.
Adta a kezembe a sárga színű aktát.—Köszönöm Emma szép napot.
Köszöntem el és már mentem is Roger irodájába, mikor odaértem bekopogtam vártam egy kicsit és benyitottam. —Jó reggelt.
Köszöntem hangosan miközbe becsuktam az ajtót és el kezdtem lépkedni az író asztal felé majd leültem a székre Roger-el szembe.
—Jó reggelt!
Edina lenne itt pár dolog a számodra.
Közbe kotorássza a papírokat és a mappákat mire elő vett egy tollat és az egyik papírra írt valamit.
—Itt írd alá létszives, meg itt. Mutatott az egyik lapra amit alá is írtam aztán egy másik lapot ami az előző el volt összetűzve.
—Meg még ide egy aláírást. Mutatott a lap aljára de megláttam egy ismerős nevet. Rebeka neve és adatai voltak a lapon. Mégha a lapon más adatok lettek volna. De nem. Meglepődtem.Ez lenne tehát a második rész remélem eddig mindenkinek tetszik.
Bocsánat, hogy sokat kell várni a részekre.
Legyen szép napotok🙂♥️💖
*. *. *. *. *.*. *. *. *. *. *.
*. *. *. *. *. *. *.
*. *. *. *. *. *. *. *. *. *. *.
*. *. *. *. *. *. *. *. *. *. *. *. *. *. *. *. *. *. *. *.
************************************
ESTÁS LEYENDO
Kiszemelt egy pszichopata
FanficAz egész család belekeveredik egy pszichopata életébe miután az édesanya ( a pszichológus) páciense mefigyelésére szenteli idejét ezért két lánya elhanyagoltnak érzi magát anyjuk munkamániája miatt. Így hát úgy döntenek meglepik anyjukat a munkahejé...