Kaccahan: biliyorum, özür dilerim..Bir sonraki gün
Kalkmıştım ve deku ya baktım göğüsümde sıcaktan mayışmış bir kedi gibi uyuyordu.. Çok tatlı olduğunu biliyorsun dimi aptal?
Seni ısırasım geliyo bazen bide saçları gözünün önüne düşüncede çok seksi oluyosun.Yavaşça dekuyu uyandırmadan kalktım ve aşağı indim. Kahvaltı sofrasını hazırlamaya başladım.
Ardından uyumaktan yüzü şişmiş,saçları dağınık,tişörtsüz
Çok tatlı ve ateşli bi deku indi merdivenlerden aşağıya..
Kızarmış yüzümü hemen çevirdim ve sofrayı hazırlamaya devam ettim."Günaydın kaccahan.."
"Günaydın 'meleğim'..
Meleğim dememe sanki vicudum izin vermemiş gibi hissettim çünkü istemsiz "meleğim" kelimesi sessiz çıkmıştı ağızımdan.
"Efendim kaccahan? Duyamadım?"
"Şeyy yok bişey ya"
"Var bişey"
"Yok dedim ya"
"Var ama duydum"
"Boşver kahvaltımızı edelim"
Deku'dan
Kaccahan a doğru yaklaştım ve onun ellerini kalçalarıma koydum ve bende kendi ellerimi onun boynuna doladım ve kulağına yaklaşarak:
"Hadi ama nolur söyle~..."
Onun kızarmış yüzünü görünce kendimi ona daha çok bastırdım ve boynuna bi öpücük kondurdum.
"Ş-şey.. Sana meleğim diyebilir miyim?"
Dudaklarını dudaklarıma bastırdım ve ondan ayrılıp sofraya oturdum.
"Nasıl istiyorsan öyle seslene bilirsin bebeğim."
"Sen yemeğini yede ban sana bebeğimi göstericem"
Bana göz kırpmasıyla kafamı çevirdim ve yemeğimi yemeye başladım.
Yemekten sonra
Beraber sofrayı topladılar ve deku da bulaşıkları yıkadı ardından bakugou dekuyu duvar ile arasına aldı
İzuku:*kızarır* k-kaccahan napıyosun?"
Bakugou:bebeğim kelimesi ödeticem demiştim.
Bi anda aşağıda beni dürtükleyen bişey hissettim ve fark ettim ki kaccahan sertleşmişti ve bu çok kötüydü çünküü.. Hazır değildim?
İzuku:kac-
Dudakları ile nefesimi ve cümlemi kesti ardından dudaklarını bana gittikçe bastırmaya başladı ve elleri yavaşça kalçalarıma indikten sonra kalçalarımı sıktı, hem beni nefessiz bırakıp öpmesi hemde kalçalarımı sıkması beni tahrik ediyordu... En sonunda dudaklarını benden ayırdı ve ikimizde nefes aldık.
İzuku:neden bıraktın?
Bakugou: he yani devamını istiyordun??
Açıkçası o öyle beni tahrik edince bende sertleşmiştim ama çok fazla ileri gidemezdim çünkü dediğim gibi hazır değildim.
İzuku:...
Ama kendimi tutamıyordum onu öpmek istiyordum.
Ve dudaklarını tekrardan dudaklarıma kenetledi ve beni kalçalarımı sıkmaya devam ederken kucağına aldı ve odaya çıkarttı ve yatağa sırt üstü yatırdı ardında yavaşça benim tişörtü çıkardı ve bedenimi öpmeye başladı.
İzuku: Nghn~..
Ve tabikide o sırada kapı çaldı gelen kurtarıcı meleğim galiba..
Şerefsizlik xjjxbxjdbsbjs ve evet yıllar sonra bölüm attım sorryy okul beni çok yoruyor sık sık yazamıyorum yani kusuruma bakmayın
Pls voteee
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İ am obsessed you|BakuDeku|✅
FanfictionMy love Bakudeku✨💫 Bu benim ilk bakudeku kitabım :) Şimdi iki yakışıklı mızda birbirine aşık ama söylemeye korkuyorlar taki o an gelene kadarr... Kapak bana ait <3 "Sana bağlandım deku..." "Kaccahan...✨"