Daha 2 bölümden 30 kişi okumuş çok sağolun yani kitap ilginizi çektiyse çok sevindimm ily guys ayrıca bir vote unuzu alırım <3
__________________________________Dekuya iyice yakınlaştım, dedim bu fırsat kaçmaz.
"Deku.."
"K-kaccahan napıyorsun?"
"Ben artık dayanamıyorum"
"N-neye?- anlamıyorum ne diyorsun?"
"Bunu"
Dudağına yapıştım ardından da ayrılıp hızlı adımlarla eve gittim ve kapımı kilitledim.
Deku'dan
O-o ne yapmıştı beni öpmüştü.. İNANMIYORUM BU GERÇEK OLAMAZ.. Kaccahan beni seviyor muymuş???? Allahım sana geliyorum.
Okulda
Kaccahan ile bu gün hiç konuşmamıştık beraber oturuyorduk ama o müzik dinleyip camdan dışarıyı seyrediyordu ben ise onu...
Zil çalınca kaccahan ı takip ettim ve erkekler tuvaletine girdiğini görünce peşinden girdim ve onu durdurup bana bakmasını sağladım.
"Şeyyy.. Kaccahan"
"Ne var?"
"Dünki olay.."
"Ney dünki olay?"
"Dün ki olay işte, şimdi sen beni-"
"EVET LANET OLSUN SENİ SEVİYORUM, 'SANA BAĞLANDIM DEKU' VE SANA BUNU SÖYLEYİNCE BENİ BIRAKIP GİTMENDEN KORKTUM.."
dudağına minik bi öpücük bıraktım..
"N-ne? Bunca olaydan sonra beni gerçekten seviyor musun?"
"Evet.."
Bakugou'dan
Deku yu kendime çektim. Ellerimi beline koydum, ardından onu öpmeye başladım ve nefesimiz kesilene kadar öpüştük. Deku yu kaldırıp lavabo mermerinin üzerine oturttum ve ellerimi biraz aşağıya indirdim. Kalçalarını tutup hafif sıktım ve ağızımın içinde minik ve boğuk inlemesi ile tuvalete biri girdi ve hemen deku yu aşağıya indirdim ve ikimizde üstümüzü düzelttik.(smuth var sandınız dimi ama nooo çünkü ben smuth okuyan bir insanım evet ama yazmayı beceremem ayrıca zaten tehlikeli olur ama belli olmaz belki yazarım ruh halime bağlı)
Çocuk bize garip garip baktıktan sonra ikimizde tuvaletten çıktık ve sınıfa gittik.
Bir sonraki gün
Deku'dan
Uyandım ve morelim bozuldu çünkü ben kaccahan ile uyuyup onun ile uyanmak istiyordum.. Hemen kalktım ve kıyafet baktım sonuçta hafta sonuydu kafam rahattı
Bunu giydim ve altıma buşey giymeden sadece boxer ımla kaccahanın kapısına gittim ve kapıyı çaldım.
"Günaydın kaccahan"
"Ne işin var burda deku.."
Uykulu sesi öyle derin geliyordukiiii allahhh geliyorum yanına galiba
"Ş-şey belki kahvaltı yaparız diye düşünmüştüm"
Kızarmıştım çünkü kaccahan beni süzüyordu ve dudağını ısırmasıyla ekstra kızarmıştım sen hangi akla hizmet böyle giyiniyosun ki salak deku
"Tamam gel."
Kapıdan çekildi ve bende içeri girdim. Direk mutafağa yöneldim.
"Ne yemek istersin?"
"Seni~"
Ellerini kalçam ile belim arasına koydu ve canımı yakmıyacak bir şekilde sıkıca tuttu ardında dudaklarıma yapıştı. Sanki gerçekten beni yiyecekmiş gibi öpüyordu, nefes alamıyordum bu yüzden kafamı geri çekmeye çalıştım ama kaccahan izin vermedi.
Bakugou'dan
Bedenini iyice kendime yapıştırdım ve oda ellerini enseme koydu ardından bende ellerimi azıcık aşağıya indirdim ve dekunun kalçalarını hafifçe sıktım küçük iniltileri ağızımı dolduruyordu.
Geri çeklidim ve ikimizde derin bir nefes aldık. Benden ayrıldı ve ocağın başına gitti ve kahvaltı hazırlamaya başladı vicudu kıpkırmızıydı görebiliyordum.
"Çok tatlısın..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İ am obsessed you|BakuDeku|✅
FanficMy love Bakudeku✨💫 Bu benim ilk bakudeku kitabım :) Şimdi iki yakışıklı mızda birbirine aşık ama söylemeye korkuyorlar taki o an gelene kadarr... Kapak bana ait <3 "Sana bağlandım deku..." "Kaccahan...✨"